Se coace prima bancă de imagini 100% românești

Se coace prima bancă de imagini 100% românești

Sabina Popa, Art-director la McCann Worldwide Romania și Teo Ştefan, Copywriter la McCann Worldwide Romania, au fost selectate să reprezinte România în cursa The Greatness Challenge, parte din ADCE Awards 2017. 

The Greatness Challenge reprezintă o oportunitate pentru tinerii profesioniști să facă parte din juriul internațional ADC*E Awards. Această experiență educațională unică le permite să fie introduși în procesele de selectare aplicate de membrii seniori ai juriului și să afle criteriile acestora de evaluare. În plus, Sabina si Teo vor avea acces nelimitat la ADCE Festival, ce va avea loc între 9 și 11 noiembrie, în Barcelona.

Selecția vine în urma unei competiții interne ADC România, la care au participat toți ceilalți reprezentanți aleși să fie membri juniori ai juriului. Brief-ul competiției a fost să realizeze o campanie de crowdfunding care să finanțeze participarea lor la festival.

"Din momentul în care am primit mail-ul ca suntem fericitele câştigatoare ale etapei locale şi ca vom pleca la Barcelona, suntem în extaz. Şi nu doar pentru ca vom participa la festivalul ADCE în calitate de Young Juries şi vom avea ocazia sa vedem zeci de campanii foarte mişto, ci şi pentru ca ne bucuram ca ideea aleasa este cea în care noi credeam cel mai mult. Ideea pe care vrem s-o creştem şi s-o transformam în prima banca de imagini 100% româneşti.

Momentan, pe Simupack.ro avem mock-up-urile celor mai utilizate spaţii media din Bucureşti, dar pe parcurs vom adauga tot felul de poze locale, de la portrete ale românilor pâna la situaţii pur româneşti (gen gratar de 1 mai într-o familie din Titan)", spune Sabina Popa, Art-director la McCann Worldwide Romania.

"Da, şi ne bucuram ca ideea aleasa nu ne ajuta doar pe noi. Ok, brieful a fost sa facem o campanie de crowdfunding cât sa ne acoperim toate cheltuielile din Barcelona. Şi credem ca daca agenţiile din România vor cumpara macar un Simupack din cele de pe site, va fi win-win.

Noi atingem obiectivele briefului şi strângem banii pentru Barcelona, iar prezentarile din România vor arata muuuult mai bine. Probabil ca cei care apreciaza cel mai mult ideea asta sunt arţii. Ei sunt cei mai frustraţi când trebuie sa vânda vizual o idee, cu o poza mica şi pixelata sau total irelevanta în contextul dat", spune Teo Ştefan, Copywriter la McCann Worldwide Romania.

Campania dezvoltată de Sabina și Teo este SIMUPACK, prima bancă de mock-up-uri românești, unde fiecare creativ poate alege imagini la rezoluții mari, numai bune de folosit pentru simulările care îi vor vinde următoarea campanie la client. 

În primă fază, veți găsi aici mock-up-uri ale celor mai bune spații media din București, dar pe viitor ne dorim să transformăm Simupack într-un Shutterstock românesc. Cauți mici si găsești poza cu micii de la Cocoșatu, de exemplu”, declară fetele.

Cei care vor să sprijine proiectul trebuie să intre pe site, să-și aleagă pozele sau pachetele dorite și să urmeze instrucțiunile despre plată, primite pe mail.

Sabina și Teo consideră că e timpul ca art-directorii și directorii de creație să își ia o piatră de pe inimă în ceea ce privește aspectul prezentărilor. În plus, fiecare agenție care cumpără cel puțin un pachet Simupack va primi un loc de cinste pe site-ul simupack.ro, în categoria OUR CLIENTS.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related