București Mall Vitan aduce în România primele premii Hermes

București Mall Vitan aduce în România primele premii Hermes

Proiectul "Atlantida pierdută" al București Mall Vitan, ce a presupus decorațiuni complexe și acțiuni de CSR, a obținut cinci premii internaționale Hermes (trei trofee de platină și două de aur), primele distincții de acest tip oferite în România.

Cele cinci premii internaționale acordate recent primului centru comercial modern din România pentru proiectul "Atlantida pierdută" au fost obținute la categoriile Campanie integrată de marketing, PR/Comunicare pentru programe strategice, Campanie de marketing integrată cu CSR, Decorațiuni și PR/Comunicare pentru proiecte de CSR. Acestea sunt primele trofee de acest tip oferite în România. 

Premiile Hermes se acordă în urma unei competiții internaționale dedicate profesioniștilor din industriile creative și recompensează eforturile lor în ceea ce privește conceptul, redactarea și designul materialelor și programelor tradiționale de marketing, dar și ale tehnologiilor emergente.

Proiectul "Atlantida pierdută" al București Mall a pornit de la ideea ca, în sezonul de vară, zona centrală a centrului comercial să recreeze un moment din existența legendarului oraș. Inițiativa a avut drept premisă faptul că singurele martore ale scufundării Atlantidei ar fi putut fi niște personaje mitologice. Ca atare, sub cupola București Mall Vitan, clienții și vizitatorii au putut descoperi ultimele dovezi ale existenței Atlantidei: trei sirene surprinse în ascensiunea lor către suprafața apei.

A fost nevoie de resurse impresionante pentru a aduce la viață cele trei personaje mitologice: 1,900 de metri de pânză, 6,400 de metri de cusături, doi croitori care au muncit 320 de ore și alte 2,500 de ore de realizare a sirenelor.

A doua fază a proiectului a fost demarată pe 5 august 2017: o echipă de voluntari ai București Mall, alături de Every Can Counts Romania, program european dedicat reciclării și colectării dozelor din aluminiu, a strâns 4,000 de astfel de deșeuri pe o rază de patru kilometri, pe plaja din Mamaia, populată de aproximativ 10,000 de oameni.

Ca urmare a acestei acțiuni, 800 de doze de aluminiu au fost transformate într-o operă de artă inedită. Acest demers a fost iniţiat de Bucureşti Mall din dorința de a contribui la procesul de curățare a spațiilor publice și de reciclare şi desfăşurat cu sprijinul Every Can Counts România, program prin care publicul din 10 ţări europene este încurajat să acorde atenţie acestui tip de activitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related