Forta creativa ametitoare de la MAE si MAI

Forta creativa ametitoare de la MAE si MAI

S-a mai intamplat, de-a lungul timpului, sa ranim orgolii si sa zdrelim usor sentimente atunci cand ne-am dat cu parerea despre campanii si spoturi. Daca nu judeci briefuri, clienti, situatii, audiente, KPIs sau rezultate, ci doar cele cateva secunde de video la care ai acces, poti trece drept superficial. Nu ne dorim asta si incercam sa fim intotdeauna corecti. Dar sunt si cazuri in care corectitudinea si galanteria feedbackului sunt utimele lucruri la care ne sta gandul. Pentru ca, oricata munca ar intra intr-un proiect, el nu este scutit de pericolul infrangerii sau al penibiului. 

Puteti uita, vorba filozofului:

 

V-a placut video-ul? Nu ignorati nici cuvantul scris:

Campanie de informare comuna MAE-MAI in vederea constientizarii de catre cetatenii romani a necesitatii de a solicita eliberarea unor noi documente de calatorie pe tot parcursul anului calendaristic, nu doar in perioada de vara

Deci este vorba despre apelul la un anume tip de constientizare a necesitatii unei solicitari de eliberare, care vine in opozitie dialectica cu maniera prolixa in care aceste institutii aleg sa isi traiasca istoria. Multumim.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related