Brexit văzut de un comediant: de la cafeaua de dimineață, la căței siberieni

Brexit văzut de un comediant: de la cafeaua de dimineață, la căței siberieni

Marea Britanie începe anul acesta pregătindu-se de Brexit. Dar ce înseamnă asta pentru oamenii obișnuiți? Filmul Global Citizen creat de JWT Londra pentru HSBC cu mesajul "Together We Thrive” le amintește locuitorilor că țara lor nu ar trebui să fie o insulă, ci parte din ceva mai mare.

Comedianul Richard Ayoade (cunoscut și din serialul IT Crowd) își începe ziua cu o cafea columbiană și o termină cu o masă italiană, admiră mașinile germane sau japoneze, se uită la filme americane pe o tabletă coreeană, are mobilă suedeză. La final, conchide:

”Trăim pe o minunată bucată de pământ în mijlocul mării, dar nu suntem o insulă. Facem parte din ceva mai mare”.

Nu ai cum să separi granițele în viața de zi cu zi, indiferent de politică și referendumuri. Dar, până la urmă, depinde cât de mult se insistă în direcția asta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related