O comparație puțin stranie: Cariera Winonei și părul tocit

O comparație puțin stranie: Cariera Winonei și părul tocit

Se întoarce în reclama L'Oreal. Dar și în luminile rampei. Spotul, realizat de McCann, a fost difuzat în timpul ceremoniei Globurilor de Aur, accentuând astfel mesajul. Winona este noua imagine a brandului, lansând campania „The Comeback”, care face referire și la revenirea actriței pe ecrane, o dată cu serialul Stranger Things.

„Tuturor le place o revenire și vrem să accentuăm faptul că și părul deteriorat merită una”, a declarat Anne Marie Nelson-Bogle, vicepreședinte de marketing L’Oréal Paris. 

 Oamenii internetului s-au împărțit în două, ca de obicei, scrie Time. Unii au fost fericiți, mai mulți s-au declarat derutați de comparația dintre cariera actriței și părul despicat:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related