Destinatia: Instagram

Destinatia: Instagram

Stiati ca... de cand a fost lansat Instagram si pana-n prezent, au fost urcate in jur de 40 de miliarde de poze? Sau, pentru reactii de tip wow/omg/gtfo, va spunem ca, zilnic, se plimba pe Instagram, din share in share, circa 95 de milioane de poze. Hai ca e #amazing -- in sine, un hashtag care declanseaza gramezi de poze de prin vacantele si farfuriile oamenilor. In loc sa scrolleze in nestire printre ele, un tip Oliver, priceput la facut si editat filmulete, a observat niste modele de comportament ale umanitatii.

Se pare ca oamenii, cand merg in vacante prin Italia, simt nevoia sa se pozeze indreptand Turnul din Pisa. Sau sa-l transforme intr-o inghetata. Sau ca, in fata statuii lui Isus din Rio de Janeiro, turistul mediu se inghesuie sa-si faca poza copiindu-i postura. Obiceiuri care, spun unii, ajung sa devalorizeze experienta de a calatori. Cand tinerii ajung sa-si aleaga destinatiile de vacanta in functie de trendurile de pe Instragram, calatoria se transforma intr-un quest de content: pozeaza "acolo", "asa", "din unghiul ala, nu din celalalt".

Pentru ca, asa cum se vede mai jos, din compendiul obiceiurilor fotografice create si perpetuate de instagrammeri face parte si respectarea cu strictete a anumitor unghiuri. Altfel, contentul n-ar mai fi la fel de repetitiv si interesant:

Cu alte cuvinte, am putea spune ca, in ziua de astazi, orisiunde ai calatori, ai o singura destinatie finala, intitulata Instagram.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related