Tricouri de firmă avem. Deisel la ofertă

Tricouri de firmă avem. Deisel la ofertă

Am auzit-o pe strada si e adevarata: ”Vreti parfumuri? Sunt adevarate, sunt furate!”. O dovada irefutabila a autenticului si a etapei de evolutie a societatii: mai bine furate, decat false. 

Dar ce s-ar intampla daca ar exista falsuri de firma? S-ar da lumea peste cap?, s-a intrebat Diesel, care si-a facut propria taraba cu falsuri. Falsuri adevarate Deisel. 

Taraba a aparut in secret pe Canal Street, in New York, ca orice taraba obisnuita de chilipiruri. Hainele erau ieftine, iar clientii reticenti. Chiar si asa, Diesel, Deisel, parca le faceau cu ochiul. Iar cei care au cumparat, totusi, s-au ales cu niste haine de colectie. 

Manifestul campaniei suna asa:

In lumea in care ne imbracam ca sa impresionam, iar statusul este stabilit de marile branduri si de preturi inaccesibile, cum ar fi daca nu ti-ar pasa si ai purta fix ce iti place? Chiar daca e un fals

Campania a fost creata de Publicis SUA.  Filmul are 1,4 milioane de vizualizari pe Facebook, 18.000 de like-uri, 7.000 de share-uri si 1.800 de comentarii. 

 

Iar treaba Diesel nu s-a terminat la postarea lui. Echipa de social media a companiei a raspuns, constiincioasa, la toate nedumeririle si criticile oamenilor de pe internet:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related