Tricouri de firmă avem. Deisel la ofertă

Tricouri de firmă avem. Deisel la ofertă

Am auzit-o pe stradă și e adevărată: ”Vreți parfumuri? Sunt adevărate, sunt furate!”. O dovadă irefutabilă a autenticului și a etapei de evoluție a societății: mai bine furate, decât false. 

Dar ce s-ar întâmpla dacă ar exista falsuri de firmă? S-ar da lumea peste cap?, s-a întrebat Diesel, care și-a făcut propria tarabă cu falsuri. Falsuri adevărate Deisel. 

Taraba a apărut în secret pe Canal Street, în New York, ca orice tarabă obișnuită de chilipiruri. Hainele erau ieftine, iar clienții reticenți. Chiar și așa, Diesel, Deisel, parcă le făceau cu ochiul. Iar cei care au cumpărat, totuși, s-au ales cu niște haine de colecție. 

Manifestul campaniei sună așa:

În lumea în care ne îmbrăcăm ca să impresionam, iar statusul este stabilit de marile branduri și de prețuri inaccesibile, cum ar fi dacă nu ți-ar păsa și ai purta fix ce îți place? Chiar dacă e un fals

Campania a fost creată de Publicis SUA.  Filmul are 1,4 milioane de vizualizări pe Facebook, 18.000 de like-uri, 7.000 de share-uri și 1.800 de comentarii. 

Iar treaba Diesel nu s-a terminat la postarea lui. Echipa de social media a companiei a răspuns, conștiincioasă, la toate nedumeririle și criticile oamenilor de pe internet:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune



Related