Campanie reala inspirata din film

Campanie reala inspirata din film

Dupa ce “Three Billboards Outside Ebbing, Missouri” a fost numita cea mai buna drama la Globurile de Aur, Raluca Feher isi indemna colegii din publicitate sa se foloseasca de aceasta inspiratie si sa aduca ideea si in Romania. Cativa au zis "Hai", dar conceptul a ramas la granita de "ar fi bine, dar nu se poate". Raluca a revenit, apoi, cu un text mai detaliat despre aceasta idee si care sunt piedicile ei:

 Unul, doua sau trei panouri bine plasate in locuri foarte circulate, cu mesaje simple si clare care arata poporului cine sunt conducatorii lor.

Sub motto-ul: aici sunt banii dumneavoastra am avea o serie de panouri care prezinta CV-ul infractional al personajelor care ne conduc.

Intre timp, un grup de activisti din Londra, Justice4Grenfell, au pus ideea in aplicare. Grupul ii reprezinta pe cei care au suferit in urma incendiului din Londra, unde au murit 71 de oameni, si a realizat propriile billboarduri. Acestea vor sa atraga atentia asupra victimelor acelei tragedii, dar si in legatura cu masurile de securitate ale altor 297 de cladiri din Londra. Campania a fost realizata cu ajutorul BBH Londra.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related