Brief pentru creativi: Cum salvezi aparențele României

Brief pentru creativi: Cum salvezi aparențele României

Raluca Feher isi chema acum ceva vreme colegii sa isi uneasca eforturile pentru o cauza buna: billboarduri politice, dupa modelul “Three Billboards Outside Ebbing, Missouri” (film care a inspirat, de altfel, campanii sociale in mai multe tari). In SUA, astfel de colective creative, formate din oameni de la agentii diferite, au aparut in mai multe randuri, cu mesaje anti-arme sau anti-Trump.

Creativii romani sunt chemati iar la actiune, mai in gluma, mai (putin) in serios. Catalin Tenita are un brief politic pentru ei si noi il dam mai departe, poate, cine stie, din ironie si haha, se trezeste vreo idee adormita si inoata pana la suprafata tulbure a situatiunii politice in care ne aflam.

 

Reluam brieful pe larg:

2. Gafele vor varia:

- simple scapari de protocol

- chestiuni amuzante

- incurcare a titlurilor, numeleor si tarilor din care provin oaspetii

- exprimari incorecte in limbile de circulatie internationala

- atitudini ofensatoare

- nerespectarea unor valori comune

- lipsa de profesionalism in abordare

- personal necalificat pentru atributiile lor

- ipocrizie si minciuna pura

Tinand cont de morga evenimentelor, aceste gafe vor ajunge la stirile televizate si in presa online din acele tari.

3. O parte din populatia acestei tari-gazda considera ca trebuie sa dea dovada de curtoazie si bun simt fata de oaspeti si sa incerce sa salveze cat mai mult aparentele.

4. Sa se imagineze un concept cuprinzator precum si o serie de executii cu buget limitat, dar potential de viralizare pentru acest obiectiv.

Termen de rezolvare: 5 luni de acum.

Momentan, brieful a fost inconjurat de liniste. Si o propunere cunoscuta:

Avem si noi o varianta de la care s-ar putea porni ceva.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar



Related