Fa rai din ce ai si-un tricou-statement prin design

Fa rai din ce ai si-un tricou-statement prin design

Azi e ultima zi a Milan Fashion Week 2018. Dintre designerii care au fost prezenti pe catwalk s-au numarat Gucci, Moschino, Prada, Laura Biagiotti, Roberto Cavalli, Giorgio Armani, care ne-au aratat ca anul asta defilam cu costume in stilul celor purtate de Jackie Kennedy, cu pulovere-n carouri si fuste de piele, cu motive florale dar si cu tinute monocrome. O parte din colectiile lor au fost prinse de Vogue intr-un top 7 al celor mai misto. Dar deh, nici designerii astia n-au fost dintotdeauna mari, au inceput de undeva. Si tu poti incepe cu o colectie de tricouri rezultata in urma competitiei "Tricoul tau de designer. Imprimat cu EPSON".

Trecere-n revista: brieful iti spune sa gasesti si sa creezi designul care ar face dintr-un tricou banal - alb, negru, galben, verde etc - o piesa vestimentara demna de catwalk. Un tricou fashion-statement care, pus chiar si langa o pereche tocita de blugi, te-ar face sa arati de milioane. Din categoria limitarilor, numai doua: nu depasi chenarele afisate pe tricou in template si nu integra explicit in designul tau cuvinte vulgare, conotatii sexuale/religioase sau care vizeaza consumul de alcool/droguri.

Deznodamantul va fi determinat in proportie de 30% de public si 70% de juriul profesionist, format din: Razvan Firea - Fashion Designer; Dan Mereanu – Creative Director, SmartPoint; Alina Silvestru – Marketing Specialist, EPSON Romania; Cornel Pauna – Managing Partner, Dacora Print; Alexandra Aliman - Project Manager, IQads. In functie de notele lor, designul tau (sau designurile tale, ca poti inscrie cate vrei) va aparea sau nu pe podium. Locul I aduce 500 EUR + o colectie de 30 de tricouri imprimate, Locul II inseamna o colectie de 20 de tricouri imprimate si Locul III, o colectie de 10 tricouri imprimate.

Bun. Am bifat partea cu vorbitul, sa trecem la aia in care ne punem doar ochii la treaba, cu o selectie de tricouri semnate de unele dintre cele mai mari case de moda ale lumii. Tricouri fashion? Sigur. Pe brief? Sigur-sigur. Inspira-te, creeaza si inscrie. Pana pe 15 martie, da?

Dolce & Gabbana // Sursa


Dolce & Gabbana // Sursa


Burberry // Sursa


Burberry // Sursa


Gucci // Sursa


Gucci // Sursa


Saint Laurent // Sursa


Saint Laurent // Sursa


Marc Jacobs // Sursa


Marc Jacobs // Sursa


Versace // Sursa

Versace // Sursa


Prada // Sursa


Prada // Sursa


Roberto Cavalli // Sursa

Roberto Cavalli // Sursa

Cu ce ramanem dupa aceste scrolluri pretioase, pe langa super inspiratie? Ca anul asta se poarta serpii. Poate faci ceva cu informatia asta. Important e sa tii minte lucrurile astea: tricou fashion-statement, deadline pe 15 martie, designer in juriu. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related