Nu mai scotoci atata prin dulap. La noi sunt tricourile care-ti salveaza ziua prin design

Nu mai scotoci atata prin dulap. La noi sunt tricourile care-ti salveaza ziua prin design

La doua zile intarziere fata de Valentine's Day, incepeam organizarea unei povesti de dragoste: intre creativii cu chef de design si o noua competitie TheCreator. De data asta, Epson Romania a dedicat un brief celor cu condei in Photoshop si Illustrator. Si anume: sa gaseasca, fie dupa un brainstorming sanatos, fie prin lucrarile din portofoliu, acel design misto care coloreaza zilele gri si transforma banalul tricou in piesa fashion-statement. Pe scurt, sa inscrie un Tricou de designer. Imprimat cu EPSON.

La doua zile de la startul competitiei, rezolvarile briefului incepeau deja sa vina. Desene alb-negru, unicorni si flori sau typography jucaus - toate incadrate intr-un chenar, SureColor F2000-friendly. Asta pentru a ne asigura ca toate propunerile indeplinesc caracteristicile necesare pentru a fi imprimate cu EPSON. A trecut o saptamana, au trecut doua, deja aveam diversitate si multe propuneri misto. Ca la finish, pe 15 martie, sa ne trezim cu peste 400 de tricouri aprobate.

 

Ne-am dat seama ca descoperisem o adevarata nevoie a omenirii - cea a tricoului anti-zile proaste - asa ca nu ne-am sfiit sa cerem publicului voturile lui. Dupa niste indemnuri si stat la povesti cu o parte din participanti, de pe 22 martie si pana acum cateva ore, juriul profesionist - Razvan Firea – Fashion designer, Alina Silvestru – Marketing Specialist, EPSON Romania, Cornel Pauna – Managing Partner, Dacora Print, Dan Mereanu – Creative Director, SmartPoint si Alexandra Aliman – Project Manager, IQads - a preluat fraiele si s-a pus pe notat. Cu 30% pondere vot public si 70% vot juriu, am calculat notele finale si am aflat cei 3 castigatori: 

 

Castigatorii competitiei "Tricoul tau de designer. Imprimat cu EPSON"

Locul I - Adriana Strimbu, cu lucrarea Think Big

Locul II - Oana Ispir, cu lucrarea Face the Day

Locul III - Corina Dragan, cu lucrarea The Warmest Hug

Aici intreg clasamentul. 
Asadar, cei 3 castigatori s-au dovedit a fi 3 castigatoare, care urmeaza sa se bucure de urmatoarele premii: 

Locul I: 500 EUR + o colectie de 30 de tricouri 
Locul II: o colectie de 20 de tricouri
Locul III: o colectie de 10 tricouri

Tricourile vor fi imprimate cu designurile inscrise de castigatoare - sau cu altele, e complet la alegerea lor. Ne bucuram de boostul pe care ni l-au bagat tuturor in garderobe si speram ca, pe viitor, sa le intalnim dupa ce-si lanseaza branduri proprii de tricouri. 

[Aceasta lucrare a fost descalificata, din cauza nerespectarii Regulamentului.]

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related