Botezatu si somonu' fac sa saliveze omu'

Botezatu si somonu' fac sa saliveze omu'

Ne pleaca valorile si nu se mai intorc. Nu ne sta in fire sa fim pesimisti, dar vazand cum una cate una aleg calea pestelui la vid, nu putem sa nu facem ochii mici, a durere. Dupa ce in episodul trecut din ”Perle cu miros de peste” Andreea Marin ne vorbea despre icre, in cel de astazi, domnul Botezau ne spune povestea somonului afumat. Parte din aceeasi campanie.

E bine ca cei de la Negro 2000 isi permit sa colectioneze oameni de vaza, cum facea Kenneth A. Hersh sau alti antreprenori din astia excentrici. Mai ales ca domnul Botezatu are apetit pentru Instagram, ceea ce-l ajuta sa ajunga la consumatori de peste din categoria artistilor foto. 

Nici comentariile de la postarea sa nu sunt fara importanta pentru brandul ce are preparatele de peste drept domeniu de activitate.

Dan.Florica: ”Mi a-si dori un costum ca, al dumneavoastra!”
catalinBotezatu1: ”Se rezolva!!!”
Dan.Florica: ”cum am putea rezolva?”
Nanca_Ro: ”Te iubim Cata! Te iubim Cata! The iubim Cata! Salmonul mancare de Canada!”

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related