Și au trăit nemâncați până la adânci bătrâneți

Și au trăit nemâncați până la adânci bătrâneți

Cam așa se termină poveștile moderne. Ca și poveștile nemuritoare, foamea rămâne să dea ocol planetei, chiar și în țările dezvoltate. În SUA, milioane de oameni nu au ce mânca, spune Feeding America, una dintre cele mai mari organizații din acest domeniu, care a lansat o campanie, "Stories of Hidden Hunger". Spoturile reinterpretează poveștile clasice cu mesajul că unele dintre acestea pot fi schimbate: ”Foamea este o poveste pe care o putem încheia”.

De exemplu, "There was an Old Woman Who Lived in a Shoe" spune povestea unei educatoare care nu are mâncare decât pentru copii sau "Old Mother Hubbard" arată o femeie care lungește laptele cu apă.  

În felul acesta, poveștile spun ceea ce statisticile nu reușesc: ele ne sunt familiare, dar le uităm ușor. Campania a fost realizată de McCann.

”Am vrut ca oamenii să înțeleagă că probabil cunosc mulți astfel de oameni care nu au ce să mănânce, dar nu le știu situația”, spune reprezentanții organizației.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related