O reclamă cât se poate de reală cu căsătorii între oameni de același sex

O reclamă cât se poate de reală cu căsătorii între oameni de același sex

La trei luni după ce 61,6% din locuitorii Australiei au votat să legalizeze căsătoria între persoane de același sex, Apple a lansat spotul pentru iPhone X, cu filmări reale de la astfel de căsătorii. Primele astfel de căsătorii au avut loc în Australia la mijlocul lui decembrie. Apple nu a pierdut momentul. Din contră. L-a celebrat într-o reclamă:

Înaintea sondajului public, în Australia a avut loc o campanie de amploare, în care s-au aruncat tot felul de argumente, de la NU, la DA. Până să ajungă la crearea unor astfel de reclame în România, brandurile au de luat o altfel de poziție. Aceea de a apăra difuzarea unor filme cu gay.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related