[Directii de research] Alice Mihai (ISRA Center): Cercetarile au devenit tot mai complexe ca obiective, lucru reflectat in abordarile de tip hibrid sau „fusion” intre calitativ si cantitativ

[Directii de research] Alice Mihai (ISRA Center): Cercetarile au devenit tot mai complexe ca obiective, lucru reflectat in abordarile de tip hibrid sau „fusion” intre calitativ si cantitativ

Clientii romani arata la fel de mult apetit pentru trenduri cat pentru insighturi si prefera studiile de tip strategic versus cele tactice, spune Alice Mihai (Business Development Director, ISRA Center). Tot ea adauga si faptul ca, in ultimii ani, a crescut interesul pentru cercetarea de tip lifestyle, avand in vedere schimbarile generationale cum ar fi redefinirea cuplului ori a familiei.

Cu clienti loiali in sectoarele FMCG si pharma, abordarea ISRA combina metodologii noi, inspirate din behavioural economics, in tandem cu cele clasice si angajeaza stakeholderi in mod strategic, pentru a putea oferi rezultate care depasesc biasurile cognitive. Asta este si una dintre observatiile mentionate de Alice privind prezentul pietei de research: utilizarea metodologiilor de cercetare non-traditionale, adaptate cerintelor clientilor, "care sa conduca spre noi orizonturi de insight". Cat despre viitor?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related