Articole care fac referire la Google Analytics
#StayUpToData: 5 update-uri esențiale legate de date pe care trebuie să le faci pentru a-ți optimiza campaniile online
Beatrice Baran, Head of Strategy, difrnt.: „Un obiectiv bine stabilit nu este doar un target numeric, trebuie să reflecte impactul asupra întregului business”
8 cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 Mai
[Marcom 2024] Cristian Ignat: În 2024 mi-am propus să mă obișnuiesc cu incertitudinea, să îi găsesc beneficiile și să mă concentrez pe ele
[Marketer profile] Ramona Sărărescu: Suntem deja în era creației personalizate. Digitalul a ocupat primul loc în comunicarea multor branduri, având investiții importante în ultimii 3 ani
[Punct. Și de la capăt] Dragoș Smeu: După un gap de 3 ani în care prognozele noastre au fost complet date peste cap de factori externi sperăm la un 2024 cât mai predictibil
[Marketer profile] Elena Constantinescu: Mi-ar plăcea ca oamenii de marketing să se așeze cu mai multă încredere la masa deciziilor. Marketingul este un motor de creștere, nu doar funcție de suport
[Start in industrie] Sorin Kozma: Generația noastră cred ca e mult mai deschisă la schimbări. Nu avem nicio reținere, frică sau rușine în a ne exprima părerea
Când și de ce ai nevoie de un audit al datelor pe care le colectezi și folosești pentru businessul tău?
GPeC Republica Moldova 22 Iunie - o zi întreagă de Conferință E-Commerce & Digital Marketing alături de speakeri internaționali și locali legendari
United Media Services a obtinut certificarea Analytics (GA4) din cadrul programului Google Marketing Platform
GPeC SUMMIT 22-23 Mai: Tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing de la cei mai buni specialiști internaționali și români
Analytics și Direct Marketing: cum să folosești datele ca să construiești o strategie de Direct Marketing
Ghidul marketerului digital: Revoluția GA4. Tot ce trebuie să știm despre reconfigurarea Web Analytics din Iulie 2023
[Marketing 2023] Alice Gavril: Lansez o dorință, nu o predicție. Să vedem mai puțin conținut inutil și care tâmpește la nivel de Reels și TikTok și mai mult conținut de calitate
Despre impactul datelor în deciziile de business, cu liderul uneia dintre cele mai mari echipe de Data & Analytics din RO, Marian Becheanu
Școala de Iarnă GPeC 15-19 februarie: Cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing cu traineri internaționali și români
Retrospectiva anului 2022: Realizări, provocări și idei aduse la viață de echipa de Digital Marketing a Zitec
[Marketing 2023] Cosmin Dărăban: Personalizarea e regina, iar conținutul - în special, cel video - rămâne rege
[Marketing 2023] Alina Aldea: AI-ul devine un instrument deosebit de puternic, însă acesta trebuie exploatat tot de specialiști, pentru a-l putea utiliza la capacitatea lui maximă
[Marketing 2023] Vlad Stoiculescu: Aș vedea viitorul ca pe o negociere continuă cu consumatorii, mult mai transparentă decât ce am avut până acum
Startup-ul Mad about Digital, susținut printr-un parteneriat de Agenția Data Revolt, se lansează pe piață, primind o investiție de 280 mii € de la investitori privați din RO





































