Retrospectiva ZeList pentru social media in Romania pe tot anul 2017

Retrospectiva ZeList pentru social media in Romania pe tot anul 2017

Dupa retrospectiva a top 500 canale de Youtube romanesti, ZeList revine cu retrospectiva social media in Romania pe tot anul 2017

Perioada de analiza este ianuarie – decembrie 2017 si cuprinde cifre privind situatia conturilor active, cat s-a publicat si care a fost interactivitatea pe urmatoarele canale online din Romania: bloguri, Facebook, Twitter, Instagram, presa online, 4square, LinkedIn, Youtube, forumuri, Google+. In plus, am adaugat si datele din platforma de Facebook events dezvoltata de Zelist.

 

SlideShare Report

Pentru Facebook datele au fost preluate din paginile de Facebook monitorizate in fbMonitor (aprox 83.000 de pagini). 31.851.554 de comentarii pe pagini de Facebook au fost date in 2017 si de 1564% mai multe like-uri: 530.195.577.

 * Cifrele sunt cele din momentul preluarii datelor, intre timp acestea putand fi modificate

 

Pe Instagram s-au inregistrat 2.782.381 utilizatori activi (dupa postari si comentarii) in 2017.
Dintre acestia, cei numiti power users (care au dat minimum 100 de comentarii) sunt in numar de 93.734.

Pe Youtube au fost 2.680.807 utilizatori activi in 2017, referindu-ne la cei care au fost minimum un clip sau un comentariu, in crestere cu 30% fata de anul 2016. Iar clipurile urcate in 2017 numara nu mai putin de 13.778.874.995 de vizualizari.

In ceea ce priveste datele din Facebook Events, in topul oraselor in care au fost inregistrate cele mai multe evenimente in 2017 sunt: Bucuresti – cu 72.692 evenimente, Cluj-Napoca – cu 19.080 evenimente si Timisoara – cu 12.138 evenimente.

ZeList Monitor este serviciul de monitorizare si analiza a blogosferei, twittosferei si presei online. 
Serviciul monitorizeaza peste 70,000 de surse si iti pune la dispozitie alerte, rapoarte si grafice detaliate pentru termenii pe care doresti sa-i monitorizezi.

fbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada anterioara. Platforma ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related