Atenție, un bărbat face curat. În România

Atenție, un bărbat face curat. În România

O să mai ziceți că mai sunt câțiva bărbați care fac curat prin calupul TV din România. Și dacă ne concentrăm foarte tare, am putea chiar să ne aducem aminte de ei. Sigur e unul care spală vasele, parcă. Și chiar un reprezentant al sexului masculin care își prepară un sandviș. Deși astfel de exemple rare cu bărbați care spală sau fac mâncare ar trebui să ne rămână în memorie ca niște faruri călăuzitoare în golul din jur, nu se întâmplă așa. E posibil să stăm prost cu memoria. Însă spotul ăsta de la Lidl - [UPDATE] realizat de MullenLowe România - ne-a atras atenția nu doar pentru că, în numele zeilor curățeniei, un bărbat spală pe jos, ci pentru felul în care este descrisă această acțiune. Foarte aproape de realitate. Cine a văzut vreodată un bărbat care se apucă de curățenie știe că reclama asta este aproape un documentar. Pregătirea, oftatul, respirația sacadată, frica, apropierea de ustensile și apoi, la finalul operațiunii, triumful din privirea agonizată, pelerina imaginară care îi flutură deasupra orașului, victoria supremă. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

MullenLowe

In Romania, Lowe este de 23 de ani una dintre cele mai mari agentii de publicitate, autoarea unor campanii memorabile, iar la nivel global, Nazis against Nazis este cea mai recenta dintre campaniile care au plasat... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related