Mall Promenada are un nou partener de comunicare – Mullen România

Mall Promenada are un nou partener de comunicare – Mullen România

Mullen România va coordona dezvoltarea și implementarea campaniilor de imagine și ale celor tactice ale Promenada Mall, în urma câștigării pitch-ului organizat la începutul acestui an.

Astfel, Mullen va gestiona întreaga comunicare ATL, oferind totodată servicii de strategie, creație, DTP, audio-video și project management.

 

Pentru a ne continua povestea și a le transmite clienţilor noștri valorile care ne definesc, am avut nevoie de un partener de încredere alături de care să construim adevărate povești. Suntem convinși că experiența extinsă și rezultatele confirmate ale echipei Mullen ne vor ajuta în implementarea proiectelor care vor atrage din ce în ce mai mulți clienți în Mall Promenada şi se vor identifica cu publicul care ne reprezintă”, a spus Ana Maria Leca (Center Manager Promenada Mall).

 

Industria de retail evoluează sub ochii noştri de la modelul de brick & mortar către companii de tehnologie, de la comunicare one-way la multi-sensorial şi multi-technology. AI, VR, bots, CX au devenit normă, clienţii cer o comunicare hiper-personalizată, domeniul este foarte agil, schimbător şi atractiv în egală măsură. Nu putem decât să ne bucurăm că ne vom întări expertiza în zona de retail alături de un client nou şi dezirabil cum este Mall Promenada.”, adaugă Hortensia Năstase (VP Creative Services Mullen România).

 

Prima campanie, lansată în noua formulă, debutează vara aceasta şi exprimă noua poziționare Promenada: “It’s not for everybody, it’s for you” cu un prim vizual inspirat de contrastele și nuanțele puternice ale verii, într-o scenă de fashion fantasy.

Pentru campaniile tactice, agenţia a ales colajul ca semnătură şi estetică replicabilă. Pe de-o parte, alegerea reprezintă o soluţie de fast response pentru folosirea fotografiei de stoc. Pe de altă parte, este un stil bold, organic şi mereu inspirat din universul fashion. Fiecare colaj este executat practic, cu foafercă, lipici şi multă pasiune de unul dintre copywriterii proiectului, de data aceasta şi în rolul de artist şi art director – Alexandra Jitărel, o entuziastă a acestui stil, în full come-back pentru 2020.

Echipa Mullen România pentru Promenada Mall este formată din: Alexandra Jitărel (Copywriter), Andreea Roscan (Art Director), Valentin Ionescu (Art Director), Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Maria Barbu (Junior Account Executive), Ana Fara (Account Manager), Andra Panaitescu (Group Account Director).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related