WINK & The City – o initiativa ieseana de a face arta accesibila publicului larg

WINK & The City – o initiativa ieseana de a face arta accesibila publicului larg

WINK Public Multimedia lanseaza WINK & The City - un program care aduna proiecte si initiative ale tinerilor artisti ieseni si le ofera spatiu media, transformand orasul intr-o galerie publica de arta.

Conceput ca un program de expozitie care isi propune activarea spatiului public prin interventii temporare, WINK & The City merge pe ideea ca arta merita sa devina accesibila intr-un oras cultural si sa devina parte din expresia lui vie.

WINK Public Multimedia doreste sa arate ca OOH-ul (Out-Of-Home media) nu este rezervat doar pentru comunicarea venita de la advertiseri sau branduri ci poate fi utilizat cu succes in informare, in orientare, in amenajare urbana si in exprimare artistica. In acelasi timp, advertiserii sunt invitati sa descopere expresia artistica pe care o poate avea un suport media si sa se inspire pentru a crea compozitii cu impact vizual placut in imaginea orasului.

Programul implica instalatii, arhitectura, fotografie si ilustratii realizate de ieseni si afisate prin statiile personalizate si reteaua de ecrane digitale WINK Public Multimedia.

 

WINK & The City Season 1 - Women Who Design in Iasi

Editia din luna martie este dedicata femeilor care fac design in Iasi si este un proiect colaborativ realizat de WINK impreuna cu Ladies, Wine & Design Iasi – un concept de eveniment destinat sexului frumos care lucreaza in industrii creative, de la graphic design si ilustratie, la evenimente sau account management in agentii.

Sase statii de calatori din Iasi au fost decorate cu ilustratii dedicate ideii de feminitate si peste 200 de ecrane digitale au devenit suporturi pentru difuzarea lucrarilor semnate de femei graphic designer din Iasi.

 "Feminitatea nu are o reteta scrisa si aplicabila tuturor, ea este adaptata contextului personal al fiecaruia si reprezinta esenta noastra ca femei, frumusetea ei stand tocmai in diversitate.

Pentru ca proiectul a inceput in luna martie, pe care o stim de cand eram copii ca luna dedicata mamei si, in general, tuturor femeilor din viata noastra, ne-am gandit ca tema primei editii sa fie despre noi si toate formele in care ne putem prezenta ca fiinte feminine," spune Alina Ioana Petrea (co-organizator LWD).

 

Designeritele, despre cateva dintre temele abordate in lucrari:

Starea de jucausenie - Ioana Cascaval:
”Feminitatea este impodobirea divina a umanitatii. Isi gaseste expresia in calitatile tale de a putea iubi, in spiritualitatea ta, in delicatetea, stralucirea, sensibilitatea, jucausenia, creativitatea, farmecul tau, gratia, bunatatea, demnitatea si taria ta interioara.”

 

Mama Natura - Amalia Vornicu:
”Ideea de feminitate din ilustratia mea oscilieaza in jurul conceptului de "mama natura" si mitul grecesc al Persephonei, vestitoare a primaverii. Ritmicitatea redata prin utilizarea liniilor curbe intretine ideea de ciclicitate in natura.”

 

Izvorul Gaiei - Ilinca Roman:
”Lucrarea are la baza un personaj primordial din mitologia greaca. Gaia (Gaea) este personificarea Pamantului, creatoare a vietii si a tot ceea ce exista. In sine, e prima Mama natura si un simbol al puterii femeii de a inspira creatie. Feminitatea e energia de a crea senzatii, trairi si viata, pana la urma. 

 

Fluo - Lisa Melinte (Fox):
”Titlul lucrarii, Fluo – reprezinta verbul latinesc pentru “a curge”. Ideea de baza porneste de la cuvinte cheie precum fluiditate, adaptabilitate, asemanarea dintre femei si apa.”

 

Feminin - Alexandra Gheorghiu

“Faptura sensibila si jucausa asemeni naturii insasi. Parte vibranta si vie a acesteia, in forma ei cea mai pura si neimblanzita; uneori un fruct dulce ce poate fi atat de usor de mancat, alteori o caprioara sperioasa, ascunsa vederii, o prada ce trebuie vanata. Eternul feminin in multiplele sale forme: fata visatoare si inconstienta, alteori femeia cruda si impasibila. Insa mai mult decat toate la un loc, femeia feminina si boema!”

 

Lidia Macov – Paparuda

“Un ritual vechi de aducere a ploii si belsugului invocat de femei si fete tinere prin dans, batai din palme, tobe si stropirea cu apa, adresat zeitei Paparuda.”

 

Ladies, Wine & Design Iasi este un concept de eveniment destinat femeilor care lucreaza in domeniul industriilor creative, de la graphic design si ilustratie, la evenimente sau account management in agentii. Pornit de Jessica Walsh in New York, LWD, pe scurt, s-a extins in peste 150 de orase unde se organizeaza astfel de intalniri lunare la un pahar de vin.

Coordonat in Iasi de Alina Ioana Petrea si Simina Ignat, rolul LWD este de a aduce impreuna femei creative care sa puna bazele unei comunitati puternice si active.

 

WINK este o companie de publicitate Out Of Home (OOH) specializata in gestionarea de retele de digital signage, administrare si inchiriere de spatii de promovare multimedia outdoor si indoor. 
Cele mai mediatizate realizari din portofoliul WINK sunt 78 de refugii iesene de calatori – reabilitate, personalizabile si popularizate datorita proiectelor creative prin care brandurile comunica inteligent cu consumatorii lor. 
Inceputa ca si proiect de reabilitare a statiilor de calatori din Iasi, investitia companiei in mobilierul stradal presupune modernizarea, mentenanta, curatarea statiilor si atribuirea de proiecte care se incadreaza frumos in spatiul colectiv si zona publica si care, dincolo de interactiunea cu consumatorii pe care brandurile reusesc sa o aiba, ofera calatorilor o alta perspectiva asupra transportului in comun, dar si asupra orasului Iasi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related