Obiectivele Formula 4 și traiectoria celor două generații de cursanți care urmează succesiv toate modulele acestei școli

Obiectivele Formula 4 și traiectoria celor două generații de cursanți care urmează succesiv toate modulele acestei școli

Formula4 este o soluție special proiectată în module care parcurse în cursul unui an formează experți în marketing online. Formula4 se transpune în 4 module – Formula de Strategie, Formula de Implementare, Formula de Promovare și Formula de Optimizare care oferă expertiză strategică și execuțională ca specialist de marketing online.

Formula4 este gândită ca un MBA pentru cursanții care parcurg întreaga serie de module oferind know-how, expertiză și viziune holistică la nivel de domeniu, atât din punct de vedere strategic cât și din punct de vedere al instrumentelor și tacticilor relevante pentru atingerea obiectivelor. Parcurse integral cele 4 module facilitează înțelegerea aprofundată a fiecărui aspect al marketing-ului online pornind de la strategie și continuând cu implementare, promovare și optimizare a rezultatelor.

Primul modul, Formula de Strategie în Marketing Online, include trei cursuri avansate care creează contextul dobândirii abilităților de dezvoltare ale strategiilor de digital marketing care transformă obiectivele de business în direcții concrete de marketing online.

Cel de-al doilea modul, Formula de Implementare, include două cursuri avansate care oferă participanților informații necesare pentru construirea mesajelor de comunicare relevante și care prezintă pașii necesari în dezvoltarea platformei de prezentare sau comunicare online pentru brand-uri sau companii.

Formula de Promovare în Marketing Online și al treilea modul din Formula4 este formată din două cursuri care oferă contextul dobândirii abilităților tactice și execuționale pentru implementarea campaniilor de promovare la nivel profesionist conform obiectivelor, bugetelor disponibile și audiențelor vizate pentru creșterea business-urilor.

Cel de-al patrulea modul, Formula de Optimizare, include două cursuri care facilitează dobândirea competențelor de măsurare și îmbunătățire a rezultatelor, susținând totodată eficientizarea strategică și tactică a campaniilor și activităților de digital marketing.

 

Parcurgând toate modulele, specialiștii in marketing vor pune bazele transformarii lor în experți în marketing online prin înțelegerea rolului strategic al canalelor de comunicare și promovare digitale și dezvoltarea abilităților practice de implementare și optimizare în online prin alegerea și utilizarea instrumentelor corecte.

Antreprenorii care vor urma cele 4 module vor dobândi abilitățile necesare transformării sau dezvoltării business-ului prin transpunerea principiilor strategice în mesaje de comunicare relevante pentru fiecare stadiu al funnel-ului de marketing și utilizarea instrumentelor tactice necesare pentru fiecare canal online de comunicare.

Formula4 se adresează atât specialiștilor în marketing cât și profesioniștilor la început de drum care își doresc să dobândească know-how strategic și tactic asupra pieței de publicitate online și să își formeze o carieră într-un domeniu în continuă creștere.

Conform datelor din ConsumerBarometer.com, internetul este primul loc unde merg 80% dintre români atunci când au nevoie de o informație. Mai mult, mediile converg din ce în ce mai mult, cu 78% dintre utilizatorii cu vârste cuprinse între 18 și 35 care utilizează smartphone-ul și urmăresc televizorul simultan, în timp ce folosirea internetului ca mediu principal de research în procesul de cumpărare a ajuns pe primul loc, cu 61%. În acest context, cursurile Formula4 oferă un ciclu de know-how complet specialiștilor și antreprenorilor care vor să crească brand-uri și business-uri în online prin strategii și tactici complexe care adresează provocările din piață.

 „De-a lungul experienței mele, gestionând proiecte de promovare online atât pentru brand-uri locale cât și pentru brand-uri internaționale, am trecut prin multe faze de trial and error. Am structurat în cele 9 training-uri din Formula4 și în întâlnirile din Club4 întreaga experiență acumulată la nivel practic, adăugând bazele teoretice, astfel încât în mai puțin de un an un specialist de marketing să devină expert în acest domeniu, iar un antreprenor sau manager de marketing să poată lua decizii strategice mai bune în acest mediu atât de dinamic. Consider, totodată, că ariile marketing-ului online sunt variate și este nevoie ca acestea să existe în programele instituțiilor de învățământ superior și să fie definite în joburi specifice,”, declară Ciprian Susanu (Consultant în marketing online și Fondator Formula4).

 

Formula4 este singura școală de marketing online din România care formează experți prin trasarea competențelor și a expertizei necesare oricărui specialist sau antreprenor care dezvoltă sau implementează activități și campanii de marketing online, reprezentând un model complet de cursuri care transmite atât viziune cât și instrumentele necesare execuției corecte, în vederea atingerii obiectivelor de business.

Oferind un ciclu complex de know-how, Formula4 reprezintă calea spre excelență și traseul firesc al oricărei activități de marketing online și al oricărui specialist de marketing online care își dorește să progreseze.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related