Viitorul nu sună prea bine

Viitorul nu sună prea bine

Ba chiar sună rău, dacă asculții copiii aceștia dezamăgiți, după ce au vizitat Oceanul Viitorului. Se așteptau la mii de pești și creaturi oceanice impresionante și au primit în schimb pungi care pluteau aiurea. Despre reciclare, viitor, planetă și natură poți să vorbești cu destul de mult cinism și chiar asta se întâmplă să facem, de cele mai multe ori, dar cu un copil dezamăgit nu este de glumit. Mai ales când e dezamăgit de lumea pe care i-o lasă moștenire adulții. 

Acum, Greenpeace e cunoscută pentru cascadoriile de PR prin care atrage atenția. De data asta, experimentul creat cu Ogilvy, la Dingle Aquarium, este unul simplu, fără artificii. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar



Related