Summertime Madness cu agenția care îți duce brand-ul în vacanță, pe întreg litoralul

Summertime Madness cu agenția care îți duce brand-ul în vacanță, pe întreg litoralul

Cu o experiență de peste 5 ani în promovarea brand-urilor pe litoral, soluțiile de promovare oferite de agenția de marketing și BTL a cv30 sunt un must-have pentru orice brand dornic de expunere și trial. 20.000 de turiști interacționează cu brandul tău, în fiecare weekend, din iunie, până în septembrie, în stațiunile de interes, din Mamaia până în Vama Veche.

Campanie de awareness prin branding steaguri pe plajele de interes

În urma zecilor de campanii create și implementate pe litoral, know how-ul dobândit de întreaga echipă, precum și comportamentul turiștilor aflați în vacanță, au conturat campaniile de promovare pe litoral astfel încât interacțiunea cu brandul să fie cât mai autentică, într-un moment propice testării produselor sau informării cu privire la servicii noi oferite de companiile partenere.

Câteva exemple grăitoare în acest sens sunt următoarele: pentru categoria Coffee au fost implementate campanii de product placement în camerele hotelurilor de pe litoral, pe măsuța de cafea (sortimentele high end au fost plasate în hotelurile de 4 și 5 stele, cele mainstream fiind plasate în camerele hotelurilor de 3 stele); pentru BCR conceptul dorit a fost asocierea brandului cu un sentiment de relaxare smart de către oameni cool, cu inițiativă, așa că soluția a fost crearea unui setup dedicat, format dintr-o bibliotecă cu sute de cărți și bean bags în culorile brand-ului, amenajat pe plaja din Vama Veche. 

“Ce consider a fi deosebit de important și atractiv în accesarea campaniilor pe litoral este faptul că avem context. În general, oamenii sunt îndrăgostiți de mare, soare și plajă, având deschidere către experiențe noi. Până la urmă, noi toți asociem vacanțele cu activități care nu se încadrează în rutina de zi cu zi. Acest lucru ne sprijină în demersurile legate de acțiuni de trial și brand experience, mai ales că avem grijă să menținem un raport optim între elementele disruptive și sensul lor în peisajul general. Apoi, când ai acces pe 90% din plajele și hotelurile de pe litoral și o echipă care se ocupă de tot, decizia rămâne doar în zona de: cât de extins vrei să fie show-ul? :)",  Anca Bătae (Business Development Manager @ cv30).

 

La nivel de concept și implementare, campaniile de awareness prind contur sub forma activărilor cu setup-uri speciale sau concursuri dedicate, branding-ul plajelor de interes cu steaguri și baloane personalizate sau plasarea materialelor promoționale în camerele de hotel.

În ceea ce privește zona de trial, aceasta este acoperită prin campanii de sampling pe plajă sau faleză, precum și prin product placement în camerele de hotel, în funcție de tipologia produsului corelată cu obiceiul de consum.

Fiind o agenție de BTL 360, serviciile oferite acoperă toate aspectele legate de concept, creație, producție, resursa umană, logistică, handling și raportare foto - video.

Laura Nicolau, în cadrul campaniei de awareness & brand experience

“Ne-am dorit sa ducem relația cu clientele noastre, la alt nivel. Plaja, aerul de vacanță și sunetul mării au reprezentat cadrul perfect pentru întâlnirea sezonului, iar cei de la cv30 au înțeles pe loc scenariul. Totul a luat naștere la o cafea, în oraș, într-o zi toridă. Talentul și creativitatea lor au spus “da” provocării noastre. Rezultatul: interacțiune și vizibilitate, dar și noi prieteni ai brandului.” , Laura Ioana Nicolau (PR & Marketing Manager @ Meli Melo Paris).

 

Printre partenerii edițiilor anterioare, se numără: Suzuki, Meli Melo, Nescafe, Silan, Persil, Perwoll, Polaroid, Avon, Sephora, BCR. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related