Anca Batae, CV30: Chill Pack și Students’ Kit sunt campaniile emblematice dedicate brandurilor interesate de mediul corporate și cel academic

Anca Batae, CV30: Chill Pack și Students’ Kit sunt campaniile emblematice dedicate brandurilor interesate de mediul corporate și cel academic

Brandurile de top înțeleg importanța activărilor care generează emoții pozitive și care determină o asociere a produselor cu o stare de bine, bucurie, relaxare, good vibes și chill, cu atât mai mult într-un context în care oamenii caută experiențe noi și inedite.

CV30, sub egida inițiativei de #wellbeing, lansează în această toamnă noile ediții ale campaniilor speciale Chill Pack si Students' Kit, dedicate brandurilor care vor să contribuie la starea de bine a 60.000 de profesioniști și viitori profesioniști.

Brandurile care aleg să facă parte din această inițiativă beneficiază de asocierea cu un concept de promovare a wellbeing-ului la job, validat și apreciat de publicul țintă, prin intermediul campaniei Chill Pack, precum și asocierea cu un concept cunoscut și îndrăgit de studenții din toată țara, cu tradiție în mediul academic, prin intermediul campaniei Students' Kit.

În calitate de parteneri ai campaniei, brandurile participante se bucură de un mix optim de promovare prin expunerea către grupul țintă, care generează top of mind awareness, precum și prin componenta de trial. Concret, pachetul de participare le aduce brandurilor următoarele beneficii:

  • insert produs în 10.000 Chill Packs, reach 10.000 profesioniști, cu distribuție direct în companiile de top din țară; 
  • insert produs în 50.000 de gift bag-uri distribuite către 50.000 de studenți, la nivel național;
  • prezența cu branding în workbook-ul studențesc pe zone utilizate activ de studenți pe tot parcursul anului universitar, generând aproximativ 5 milioane de vizualizări la o utilizare medie de 3 ori pe săptămână, pe parcursul a 8 luni;
  • prezența ca partener în campania de comunicare online - pe paginile de înscriere, în campaniile de emailing, în comunicate de presă și campanii pe Social Media (Facebook, Instagram, Linkedin);
  • prezența în formularele de feedback calitativ, post campanie;
  • raportare calitativă și cantitativă;
  • expunere suplimentară generată de postările profesioniștilor și ale studenților în Social Media, care la fiecare ediție surprind cu unboxing-uri creative și cuvinte de laudă la adresa brandurilor participante.

Ediția din primăvară a campaniei Chill Pack

Chill Pack este campania dedicată brandurilor care vor să se asocieze cu o stare de bine, relaxare și fericire; are ca target 10.000 de profesioniști white-collar din companiile de top din România și se desfășoară începând cu luna octombrie. Conceptul Chill Pack a pornit de la necesitatea unor minute de respiro și deconectare în contextul work-from-home, de la birou sau remote. 

Ediția Chill Pack din toamnă se bucura deja de un succes răsunător în rândul profesioniștilor, având deja peste 8.500 de Chill Pack-uri rezervate de către profesioniștii din peste 200 de companii și printre partenerii care au confirmat prezența în noua ediție Chill Pack se numără Wembley Strawberry Gin, CCC Shoes, Hartmann, ApiMag.  

Students’ Kit

Această toamnă marchează a zecea ediție Students' Kit, campania creată pentru studenți și împreună cu ei, pentru a le oferi un moment de bucurie la începutul anului universitar. Brand de renume în rândul tinerilor, Students' Kit le oferă ocazia brandurilor să fie alături de 50.000 de studenți din 26 de universități. Campania se desfășoară, de obicei, în universități, însă anul trecut a fost implementată o metodă de înscriere și tracking digital al participanților, astfel încât distribuția să fie realizată și în alte zone frecventate de studenți care permiteau acest lucru: cafenele, parcuri, campusuri.

Printre partenerii care au confirmat prezența în noua ediție Students' Kit se numără: Oreo, Lidl, Wembley Strawberry Gin, Teleperformance, BAT Digital Business Solutions, Kaufland, dm drogerie markt.

 

“Campaniile Chill Pack și Students’ Kit au atras zeci de parteneri la ultimele ediții datorită targetării foarte specifice și a conceptelor care stau la baza ambelor inițiative: wellbeing & good vibes. Profesioniștii sunt un target de interes pentru majoritatea brandurilor datorită puterii de cumpărare și a nivelului de educație, iar viitorii profesioniști - studenții - se află într-un context potrivit dezvoltării preferințelor legate de viitoarea carieră, fiind modelați și de brandurile care le sunt alături în această perioadă.”, a spus Anca Bătae, Business Development Manager @ CV30.

 

Brandurile care aleg să fie aproape de targetul lor prin intermediul campaniilor speciale dedicate profesioniștilor și viitorilor profesioniști beneficiază de pe urma unor concepte îndrăgite și validate de publicul țintă, care și-au atins scopul chiar și in mijlocul pandemiei, dovada fiind sutele de feedback-uri pozitive primite, iar Chill Pack și Students’ Kit au devenit campaniile emblematice dedicate brandurilor interesate de mediul corporate și cel academic.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related