Career Shadowing by cv30 - hot trend în materie de Employer Branding

Career Shadowing by cv30 - hot trend în materie de Employer Branding

Career Shadowing by cv30 este un program de orientare în carieră pentru tinerii aflați la început de drum și se adresează companiilor curajoase care vor rezultate în promovarea imaginii de angajator. Prin intermediul Career Shadowing, studenții merg în companii timp de o zi și explorează viața la birou și mediul de lucru. Aceștia au oportunitatea de a petrece timp alături de profesioniști din domeniul lor de interes, dar și posibilitatea de a fi recrutați apoi.

Career Shadowing este o campanie de employer branding integrată, care scoate în evidență imaginea de angajator, atât în mediul offline, prin prezența tinerilor direct în sediul companiei, cât și online, prin conținut video și foto care reprezintă angajatorul și îi spune povestea.

 

Conceptul acestei campanii de employer branding a plecat de la misiunea cv30, aceea de a conecta studenții și companiile, care până acum s-a tradus prin intermediul cv30.co, unde angajatorii sunt prezentați interactiv, prin intermediul pozelor din birouri, cu echipa, și interviurilor video cu reprezentanții companiei, generând astfel credibilitate și autenticitate în rândul candidaților.

 

Career Shadowing este despre interacțiunea dintre reprezentanții companiei și tinerii interesați de o carieră în cadrul organizației respective. Ce se întâmplă în cadrul Career Shadowing:

  • Echipa cv30 selectează studenți care corespund profilului de interes pentru a petrece o zi alături de echipa angajatorului și a fi expuși la mediul de lucru în care ar putea să își desfășoare activitatea;
  • Întregul eveniment este documentat în format foto - video; 
  • Studenții participanți petrec timp alături de reprezentanții companiei și sunt implicați în activitățile de zi cu zi;
  • Echipa de digital a cv30 promovează această experiență împreună cu studenții participanți, online, pe Social Media (Facebook, Instagram), bloguri, direct emailing, astfel încât imaginea de angajator să fie promovată către tinerii cu profilul căutat;
  • Echipa de content a cv30 scoate în evidență așteptările participanților, deopotrivă studenți sau reprezentanți ai companiei, prin intermediul video-urilor "before & after", comparând percepțiile pe care le au înaintea evenimentului și concluziile de la finalul acestuia.

 

"Beneficiile companiilor participante sunt multiple, printre care se numără următoarele: reprezentanții angajatorului influențează percepțiile studenților cu privire fie la mediul de lucru din cadrul companiei, fie la domeniul de interes; aceștia stau de vorbă cu studenții, fiind astfel în contact cu generația Millennials; atât studenții participanți, cât și noi, cv30, promovăm experiența lor din cadrul companiei timp de trei luni, în mediul digital." Lavinia Vladu (Co-Founder @ cv30)

 

Prima ediție Career Shadowing a avut loc la sediul Valoris Center, companie ce activează de peste 10 ani pe piața serviciilor de BPO. La Valoris, oamenii reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei, iar proiectul Career Shadowing a venit în sprijinul inițiativelor echipei de a cunoaște oameni îndrăzneți și curioși, care vor să afle mai multe despre cum este să lucrezi într-un call center și  cum este să lucrezi și despre atmosfera din birourile unei companii de BPO. Întreaga experiență este documentată aici: Career Shadowing Valoris Center.

 

"Conceptul proiectului Career Shadowing ne-a plăcut încă de la început și suntem bucuroși că împreună cu echipa cv30 am reușit să le arătăm studenților care este cu adevărat atmosfera din cadrul companiei Valoris. Am decis să participăm la Career Shadowing pentru că este un demers educativ, care le oferă tinerilor posibilitatea de a înțelege cu adevărat ce înseamnă mediul de lucru și pentru că le permite să vadă exact cum se desfășoară activitatea din cadrul companiilor. Proiectul este o inițiativă frumoasă, un eveniment interactiv, care ne-a permis să ne apropiem de target-ul nostru." Iulia Șomoiag (Specialist Marketing @ Valoris Center)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related