cv30.co: 3 ani de inovație în employer branding digital

cv30.co: 3 ani de inovație în employer branding digital

cv30 sărbătorește trei ani de la lansare și promite să aducă și mai mulți angajatori de partea digitalului și a generării de conținut foto-video pentru a exprima cultura organizațională.

În 2016, când termenul de employer branding era preponderent o necunoscută în lumea de business din România, cv30 a introdus pe piață un concept curajos, susținut de website-ul cu același nume: cv30.co și anume prezentarea autentică a angajatorilor în format multimedia, accentul fiind pe mediul de lucru, stilul de management și valorile companiei, transpuse în digital, prin fotografii și video-interviuri cu angajații.

Timp de 3 ani, echipa cv30 și-a clădit reputația în piață, lucrând cu nume mari precum Microsoft, KPMG, Nestle, Orange, BRD Groupe Société Générale, Ursus Breweries. cv30 propune angajatorilor un concept inovator, care îndeamnă la procese transparente, prin evidențierea mediului de lucru și a oamenilor care fac parte din echipă, cu accent pe experiența lor în cadrul companiei.

Această nouă abordare i-a determinat pe angajatori să iasă din zona de confort a descrierilor de joburi template și să atragă talente pornind de la ceea ce îi diferențiază în piață: mediul de lucru, stilul de management, beneficiile oferite sau oportunitățile de carieră. Echipa cv30, specializată pe corporate video & photo production, în contextul employer branding-ului, a livrat de multe ori materiale ce par rupte din paginile Shutterstock-ului, chiar dacă, fără excepție, acestea reflectă realitatea locală din companii.

Cu fiecare nou proiect, cv30 a crescut, atât la nivel de implementare a conceptelor de employer branding, cât și ca număr de angajați, de vizitatori pe website și număr de clienți.

 

"În acești 3 ani de când am lansat cv30.co, ne-am făcut datoria de pionieri pe piața din România, mergând la fiecare întâlnire cu un potențial client și explicându-i ce înseamnă employer branding și cum se implementează o strategie coerentă de creștere a imaginii de angajator. Și am făcut acest lucru nu o dată, ci de 2, 3, 5 ori până când au înțeles relevanța construirii unei imagini de angajator care reflectă realitatea locală și este exprimată în digital, prin video & photo content. În mod real, rezultatele acestor demersuri abia acum se văd. Am ajuns într-un punct în care clienții vin spre noi cu solicitări detaliate, ce-i drept și într-un context de piață în care se pune din ce în ce mai mult accentul pe employer branding." Anca Batae (Business Development Manager @ cv30).

 

Realizarea unei campanii coerente de employer branding presupune identificarea principalilor factori diferențiatori ai angajatorului respectiv și transpunerea lor într-o strategie de comunicare, plecând de la stabilirea EVP-ului (Employer Value Proposition).

Pentru că, de cele mai multe ori, reprezentanții companiilor sar peste această etapă, mesajul care ajunge la candidați, în particular, și în piață, în general, este rareori în concordanță cu realitatea locală sau cu realitatea job-ului promovat.

"Tot mai mulți parteneri ne-au solicitat să îi ajutăm în stabilirea strategiei de employer branding, în special pe zona de EVP local. Astfel, pe lângă realizarea și editarea materialelor foto-video, angajatorii vor beneficia acum și de expertiza cv30 din zona de consultanță în employer branding. În funcție de specificul fiecărei companii, venim cu soluții personalizate de comunicare, care să reflecte realitatea locală, atât prin intermediul copy-ului, cât și prin fotografii și video-uri, distribuite pe cv30.co și în mediul online." Lavinia Vladu (Co-founder @ cv30)

 

Maturizarea cv30 se traduce și printr-o nouă identitate de brand care reflectă dinamismul, inovația și creativitatea care îi caracterizează pe cei care fac din cv30 locul unde companiile prind viață prin intermediul echipelor și unde procesul de recrutare este despre oameni cărora le place săa lucreze împreună.

Povestea cv30 este la un click distanță, la fel și cea a angajatorilor curajoși, care au ales să se prezinte autentic în fața candidaților din noua generație.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related