Effie pentru Bucurestiul Intreprinzator, un program marca BT

Effie pentru Bucurestiul Intreprinzator, un program marca BT

Bucurestiul Intreprinzator este o campanie dezvoltata pentru Banca Transilvania, fiind semnata in colaborare de catre agentiile de publicitate Three si Next Advertising. Aceasta a fost lansata in urma cu doi ani si a ajuns sa fie premiata cu Silver in cadrul festivalului Effie Romania, editia 2018. Este, de asemenea, o premiera in comunicarea bancilor din Romania, ca idee si platforma de prezentare a oamenilor si ideilor care au contribuit la transformarea capitalei in cel mai intreprinzator oras din Romania.

Eficienta si reusita campaniei au venit din faptul ca o banca a indraznit sa faca un pas in spate, folosindu-si in schimb energia pentru a strange la un loc comunitatea antreprenorilor mici si mijlocii din Bucuresti si pentru a o sustine. Astfel ca in cei doi ani de campanie au fost peste 500 de afaceri bucurestene care au fost promovate prin intermediul acestui program, creatia, media si productia fiind oferite in totalitate de Banca Transilvania.

Acum, dincolo de rezultatele de business si de imagine pe care banca le-a obtinut si pe care le-am asteptat de la inceput, cum ar fi faptul ca 35% din firmele nou infiintate in 2017 in Bucuresti si Ilfov si-au deschis cont la BT, ne bucuram sa vedem si multe relatii care s-au legat intre membrii comunitatii, concretizandu-se in lansarea unor proiecte noi, nascute din colaborarea acestora. Putem aminti aici Paralel, emisiune de calatorie produsa de Diud si de Ariel, sau Cooperativa Frufru, concept ce strange produsele mai multor antreprenori din Bucurestiul Intreprinzator.

Asadar, consideram ca acest premiu vine sa arate un client ce da dovada de maturitate, intelegand ca pentru a conta pe bune in societate trebuie sa iti asumi un rol clar in interiorul acesteia si sa depui destul de mult efort pentru a-l indeplini, iar cu aceasta ocazie vrem sa invitam pe oricine la colaborare si la ceva mai multa deschidere catre ideile celor din jur. Si multumim celor care au pus umarul si mintea pentru ca aceasta campanie sa ajunga pe scena la Effie: Greenmind Studio, Rogalski-Damaschin, MSL The Practice si regizorul Codrut Mendea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related