Brandurile mai fac și politică. Airbnb îi răspunde lui Trump

Brandurile mai fac și politică. Airbnb îi răspunde lui Trump

După decizia Curții Supreme de Justiție din SUA în legătură cu interdicțiile de călătorie impuse de președintele Donald Trump, Airbnb răspunde cu un spot care imaginează cum ar arăta lumea fără călătorii. Într-o lume în care toți oamenii ar fi construit ziduri și ar fi trăit între ele, nu ar mai fi existat progres, explorare și, bineînțeles, nu ar mai fi existat Statele Unite ale Americii. Să limitezi călătoria înseamnă să întorci spatele progresului, încheie reclama, creată de creativii in-house ai companiei și produsă de Where the Buffalo Roam.

Airbnb promite să doneze organizației International Refugee Assistance Project (IRAP) și își încurajează clienții să facă același lucru.  

”Am fost profund dezamăgiți de decizia Curții Supreme de a menține interdicțiile de călătorie, o politică împotriva misiunii și valorilor noastre. Să pui interdicții de călătorie în funcție de naționalitate sau religie e greșit. Credem că a călători este o expereință puternică de transformare, iar noi vom continua să deschidem uși și să construim poduri între culturile din întreaga lume”, au declarat co-fondatorii Airbnb Brian Chesky, Joe Gebbia și Nathan Blecharczyk.

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related