Coca-Cola îi invită pe tinerii talentați să reimagineze România următorilor 100 de ani

Coca-Cola îi invită pe tinerii talentați să reimagineze România următorilor 100 de ani

Mai mult ploi deocamdată, deci încă nu avem de-a face cu vara aia de 40 de grade; dar unii dintre noi chiar o așteptăm cu înfrigurare (sic).
Un duș rece, o pauză de Coca-Cola, un city-break pe aleile de lângă Rambla - de-aia ne place vara. Iar de data asta, mai venim cu un motiv.
De fapt, stați așa, Coca-Cola mai vine cu un motiv, iar acesta se numește România reimaginată de tineri

Se întâmplă ca România să aibă o sumedenie de tineri talentați, care au nevoie de mai multă expunere. Și se mai întâmplă ca 2018 să fie Anul Centenarului Marii Uniri. Ce potrivire frumoasă! Cu ocazia asta, tinerii au ocazia de a crea propriile designuri ce vor ajunge, toamna aceasta, pe sticlele de 0.33 l de Coca-Cola, într-o ediție de colecție dedicată veacului întreg ce va veni.

 

Așadar, regulile acestui concurs sunt mai simple decat poți spune ”dă-mi și mie desfăcătorul ăla”.

Creezi un design care să țină cont de una dintre valorile asociate culorilor steagului nostru.
Avem așa: susținere (roșu), dreptate (galben) și apartenență (albastru). Îți alegi una dintre valorile astea și creezi în funcție de ea. Iar la toamnă creația ta se va putea regăsi pe sticlele Coca-Cola.

Odată ce ai desăvârșit designul tău original, îl pui pe Instagram, alături de hashtagurile campaniei: #CocaCola și #Urmatorii100.
Și asta e cam tot. În rest, lasă talentul și inspirația să-ți ocupe timpul. 

 

Juriul

Va fi format din ilustratori profesionști. Ei înțeleg cel mai bine cu ce se mănâncă genul acesta de artă, deci ei trebuie să aibă cuvântul cel mai important în procesul de jurizare. Alături de ei, vor fi în juriu reprezentanți ai Coca-Cola. Și se vor alege, astfel, 3 câștigători: fiecare cu designul aferent uneia dintre cele trei culori.

 

Premiul cel mare

A-ți vedea lucrarea pe sticlele de 330 ml ale Coca-Cola e super fain pentru orice artist, dar ăsta nu e singurul motiv pentru care ar trebui să-ți înscrii designul în concurs. Mai e și chestiunea banilor. 3 câștigători vor fi premiați cu câte 5.000 de euro. Cinci miare, tineri ilustratori!

 

Deadline

Foarte important: 1 iulie este ultima zi în care puteți să vă înscrieți lucrările. Există și un regulament al competiției, pe care îl puteți consulta aici, pe pagina României Reimaginate de Tineri. Deci dați un click, înainte să vă apucați de treabă. 

În rest, succes! Și fie ca tricolorul și sticla mică de Coca-Cola să nu vă lipsească în timp ce lucrați.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related