Parcare pentru toate tipurile de familii, tradiționale sau nu

Parcare pentru toate tipurile de familii, tradiționale sau nu

Apropo de pachetele de familie, care au stârnit emoții pe Facebookul românesc, Volvo și Grey Londra și-au unit forțele pentru a reface semnele de parcare pentru familie și de a sărbători diversitatea familiilor moderne. 

Este o încercare de a apropia convențiile tradiționale de realitatea care nu e la fel de tradițională:

“Potriviu Institutului Național de Statistică, 65% din familiile din Marea Britanie nu sunt familii tradiționale. Dar semnele pe care le vedem în fiecare zi nu reflectă asta”, a declarat Joseph Ernst, creative director Grey Londra

Pentru a promova noua mașină de familie V60, Volvo a vrut să se adreseze familiilor de toate felurile. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related