Adina Vintilă Străjan, despre Sibiu 100%: A fost o idee pe care un student din Sibiu a avut-o în ultimul an de facultate

Adina Vintilă Străjan, despre Sibiu 100%: A fost o idee pe care un student din Sibiu a avut-o în ultimul an de facultate

A pus-o în practică la 8 ani de la terminarea facultății. Inspirat de modelele din Europa, își dorea un ziar gratuit care să ajungă săptămânal în cutiile poștale ale sibienilor și în paginile căruia oamenii să se regăsească. În 2018, ziarul a sărbătorit 10 ani de existență. 

Multe dintre ziarele care odinioară erau printate și ajungeau în format fizic la cititori s-au transformat în produse online, iar altele au dispărut cu totul de pe piață. Tendința media din Sibiu a păstrat linia generală a presei românești, spune Adina Vintilă Străjan, Director General Sibiu 100%. Ea explică mai jos cum supraviețuiește o publicație locală în România, care sunt obstacolele, prin ce schimbări a trecut ziarul și cum s-a adaptat la condițiile nu foarte prietenoase ale presei scrise. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related