Impact Hub Bucharest lansează Hubcelerator Food, acceleratorul de business pentru industria alimentară din România

Impact Hub Bucharest lansează Hubcelerator Food, acceleratorul de business pentru industria alimentară din România

După 5 ediții ale programului Hubcelerator, în care s-a adresat antreprenorilor la început de drum din industrii variate, Impact Hub Bucharest lansează o ediție specială a  acceleratorului și se adresează anul acesta antreprenorilor care vor să lanseze un startup inovator în industria alimentară.

Peste 130 de startup-uri au trecut prin Hubcelerator, programul care facilitează drumul de la idee la model de business valid în piață în doar 10 săptămâni. Până acum, de-a lungul celor 5 ediții, peste 1500 de potențiali clienți au fost abordați pentru validarea business-ului și s-au strâns 25.000 de euro prin 7 campanii de crowdfunding.

Hubcelerator Food este programul potrivit antreprenorilor ambițioși care își doresc să lanseze o afacere inovatoare în industria alimentară. De la produse și experiențe inedite adresate consumatorilor, până la tehnologii care îmbunătățesc modul în care producem, distribuim ori consumăm.

 

Decizia de a ne adresa unui singur segment de piață vine ca urmare a înțelegerii ritmului în care se dezvoltă acesta, a cerințelor tot mai bine definite ale antreprenorilor din domeniu. Nevoile consumatorilor de a folosi produse sau servicii nișate, de calitate, cu elemente diferențiatoare duc și la crearea de cerere pe piață pentru business-uri inovatoare, inteligente, diferite. Aici intervenim noi, cu un program unic în România.” , a declarat Lucian Grămescu, Incubation Manager, Impact Hub Bucharest.

 

Ce beneficii au participanții?

Pe parcursul celor 10 săptămâni, viitorii super-antreprenori vor beneficia de:

  • Workshop-uri variate cu insight-uri valoroase despre: business modelling, valoare pentru clienți, marketing, strategie financiară și pricing, contabilitate, vânzări și planificare strategică
  • Sesiuni de mentorat exclusiv cu un mentor dedicat din industria alimentară
  • Feedback din partea comunității Impact Hub și a unor experți din industrie
  • Teme de teren care îi vor ajuta să înțeleagă piața și să ajungă la clienții potențiali
  • Susținere în lansarea unei campanii de crowdfunding pe platforma Startarium.

 

Printre mentorii acestei ediții se numără: Ana Consulea (Cofetar & Fondator Zexe Braserie), Fadi Drăghici (Owner BITE & ALEF), Marilena Istrătescu (Managing Partner Foodwise), Radu Tănase (Managing Partner Condimental și .calif), Răzvan Crișan (Co-founder M60 Group), Teodora Juravle (Marketing & Communications Director Vel Pitar), Viorel Copolovici (bucătar, antreprenor, instructor culinar).

Înscrierile sunt deschise până pe 14 septembrie, pe site-ul Hubcelerator Food.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Foodwise

Foodwise Marketing este o divizie specializata ce comunica pentru clientii din zona de food & beverages, lansata de grupul de comunicare Hello. Portofoliul cuprinde companii si branduri precum Ursus Breweries... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related