Articole care fac referire la Marilena Istratescu
Libresse și HEYO Club: “Împarte libertatea” – o campanie de sampling digital care rupe tăcerea și tabuurile
Hello Group lansează FINEWISE, nucleu de expertiză în comunicarea din food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine
Heyo Club: noua platformă de influencer marketing, cu peste 5.000 de membri și o profilare detaliată a fiecarui utilizator; investiție de 50.000 Euro
Brâncoveanu Vinars și The Iconic Estate invită consumatorii în Romania’s Grand Pairing Tour - o campanie semnată de Alexandrion Group și Foodwise Marketing
Foodwise Marketing semnează campania de lansare pentru Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca și restaurantul Solt Dining
Impact Hub Bucharest lansează Hubcelerator Food, acceleratorul de business pentru industria alimentară din România
Bilanțul Foodwise în 2017: expertiza food&bev, consolidată prin proiecte de branding, employer branding și campanii integrate
De la producatori de continut, la activitisti in comunitate: Foodwise lanseaza FoodCare - platforma de incurajare a respectului fata de resursele alimentare
Foodwise semneaza un nou proiect-signature: WineWay, un nou concept de magazin de vinuri dezvoltat pentru Halewood Wines&Spirits
Rezultate dupa primul an Foodwise Marketing: Grupul de companii HELLO isi creste semnificativ impactul pe piata de comunicare food&beverages
Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Marilena Istratescu (Foodwise): Barbatii vor un produs onest, curat, cinstit, un brand care sa ii reprezinte
[CV de agentie] Marilena Istratescu, despre Hello Group, o agentie in care nu se pune problema unei comunicari formale
Marilena Istratescu (Hello Group): O promisiune de brand nu mai e suficienta intr-o piata in care clientii sunt obisnuiti sa fie intampinati cu oferte comerciale de nerefuzat


























