Să fie cu improvizație gastro-umoristică! Brieful Selgros pentru Cupa Agențiilor la Gătit

Să fie cu improvizație gastro-umoristică! Brieful Selgros pentru Cupa Agențiilor la Gătit

Orice ar fi şi orice aţi zice, chiar şi bucătăria celui mai priceput chef a mai văzut câte-o nefăcută. Poate nu dezastre, dar micile probleme apar şi la case mai mari. De pildă: scapă necontrolat sarea în cratiţă, somonul depăşeşte timpul de gătire cu 30 de secunde preţioase sau etapa tocării fine provoacă daune unuia sau mai multor degete. Ca şi în campaniile publicitare, important nu e ca aceste puseuri ale universului să lipsească, ci să fie depăşite. Cu asumare, cu umor şi creativitate (şi, ocazional, cu scuze).

De-a lungul ediţiilor Cupei la Gătit (şi cu Agenţii, şi cu Marketeri), am văzut în acţiune de zeci de ori improvizaţia; de la îmbinări neortodoxe de arome, la platingul iniţial nereuşit, la conceptul preparatului care se poate dilua pe parcurs şi, bineînţeles, la greșeluțele care ajung armonios incorporate în bunătăţurile finale. Aşadar, lăsaţi teama de necunoscut acasă, experimentul şi improvizaţia sunt două principii de bază ale Cupei Agențiilor la Gătit by Selgrosce se petrece pe 17-19 octombrie.

Organizatori, parteneri şi echipe de gătit ieşite de sub acoperiş de agenţie, toţi ne întâlnim la CulinaryOn ca să ne demonstrăm pasiunea pentru bunătăţuri în fața profesioniştilor din juriu. Dar nu puteam face asta fără ingredientele proaspete, diverse și pregătite de transformări moleculare - anume, asigurate de Selgros România, partener şi furnizor de seamă al acestei ediții.

Să nu omitem, însă, că după ce echipele gătesc, vor trebui să-şi şi prezinte preparatul; să-i dea numele, să-i spună povestea şi să-l poziţioneze memorabil în minţile juriului. În slujba acestui scop acceptăm atât umorul voluntar, cât şi pe cel involuntar.

Totuşi, de preferat e să pronunţaţi totul corect, mai ales numele preparatelor pretenţioase. Cum nu se întâmplă în teasingul de mai jos, în care cunoaştem o altă interpretare a ceea ce constituie improvizaţia gastro-umoristică:

Odată obişnuiţi cu ideea că planificările nu ies tot timpul cum le-ai plănuit, nu mai rămâne decât să vă înscrieţi. Avem o modalitate minimalistă:

[UPDATE] Până pe 2 5 octombrie scrieți-ne la [email protected],
cu formularul de inscriere completat. Si orice intrebari.

 

Despre Selgros Romania
Unul dintre cei mai importanţi actori din comerţul românesc, Selgros Cash&Carry România deţine 22 de magazine în România, în cadrul cărora oferă, zilnic, peste 40.000 de produse, alături de garanţia prospeţimii şi a profesionalismului.

În 2011, Selgros a intrat în portofoliul Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea B2B şi food service din Europa. Preluarea confirmă preocuparea Selgros în direcţia pieţei gastro şi evidenţiază calităţile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenţei şi pasiunea ca bază a oricărei acţiuni.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related