Doncafe Fresh, responsabil de revigorarea participantilor la Cupa Agentiilor la Gatit

Doncafe Fresh, responsabil de revigorarea participantilor la Cupa Agentiilor la Gatit

Care sa fie procentul agentiilor de publicitate de pe mapamond care nu dispun de cafea ori de instrumente moderne de facut cafea? Intuitia dicteaza ca n-ar fi prea mare, chiar daca trece de 0%. In fond, la data oricarui studiu ipotetic pe tema asta, sigur s-ar gasi cateva sedii de agentii ramase subit fara cafea sau, de ce nu, in curs de schimbare a sediilor (unde e neclar cine se face responsabil de transportul cafelei). Asa ca se prea poate sa alaturam cafeaua oricarui "publicitar starter pack".

Insa ce nu ajunge chiar intotdeauna in vecinatatea unui publicitar este cafeaua proaspata - anume, in 14 zile de la prajire vs. cateva luni (cum ajunge de obicei pe rafturi). Din fericire, pe toata durata Cupei Agentiilor la Gatit care se intampla in perioada 17-19 octombrie la CulinaryOn, accesul la cele 10 sortimente din cadrul Doncafe Fresh Market este garantat oricarui participant.

Apropo, la "participanti" intra atat concurentii, cat si juratii, sustinatorii, organizatorii si, in general, oricine va trece pragul Cupei Agentiilor la Gatit, editia 2018. Impreuna vom asista la cateva ore bune de gatit in conditii de concurs (aici detalii despre probe), cu bucatari mai mult sau mai putin experimentati, cu jurati si evaluari suprinzator de dure, dar si cu preparate care intrec media asteptarilor.

Astfel ca cele 10 sortimente Doncafe Fresh ne vor ademeni si revigora pe intreg parcursul Cupei Agentiilor la Gatit prin variatii de intensitate, aciditate si echilibru al gustului, corpolenta si note de ciocolata, cedru, caramel, iasomie, vanilie, migdale, alune sau citrice.

Care gust apartine de ce regiune a lumii, aflati la fata locului printr-o vizita la barul Doncafe Fresh. Dar sa nu va lasam nici total in orb: gama actuala Doncafe Fresh cuprinde gamele Single Origin (Ethiopia Sidamo; Brazil Mogiana; Indonesia Mandheling; India Plantation; Costa Rica SHB; Colombia Supremo) si Limited Edition (Congo K4; Ethiopia Heirloom; Kenya Gitura; Brazil Cerrado).

Cele din urma aduc o serie de povesti de provenienta aparte - de pilda, Congo K4 este un sortiment ingrijit de catre ONG-ul local Women Rebuilding Hope, in timp ce Ethiopia Heirloom este cultivat chiar de catre Haile Gebrselassie, multiplu campion mondial la atletism.

 

Toate sortimentele se gasesc in prima piata online de cafea din Romania, Doncafe Fresh Market, unde nu gsesti numai cafea de origine, dar si instrumente profesionale adecvate pentru prepararea ei.

Fara sa ne mai lungim, la mijloc de octombrie va asteptam la ceea ce am putea numi un pop-up Doncafe Fresh Market, in mijlocul singurei competitii culinare dedicate publicitarilor romani. Dar, mai intai, inscrierea:

[UPDATE] Pana pe 2 5 octombrie scrieti-ne la CupaAgentiilor@IQads.ro,
cu formularul de inscriere completat. Si orice intrebari.

 

Despre Doncafe Fresh
Doncafe Fresh a aparut pe piata locala in 2015, avand viziunea de a oferi iubitorilor de cafea placerea unei experiente unice, de a incerca si savura  o cafea de exceptie, intr-adevar proaspata, si de origini controlate de specialistii Strauss Romania. 

Cafeaua Doncafe Fresh este proaspat prajita in instalatiile fabricii Strauss din Bucuresti si se poate comanda pe doncafefresh.ro , ca mai apoi sa fie livrata oriunde in tara, in maximum 14 zile de la prajire. De asemenea, poate fi savurata  in cele 3 locatii Manufaktura din Bucuresti (Mega Mall, Promenada Mall si Aviatorilor).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related