Pentru Saatchi & Saatchi, anul 2005 reprezinta "The Year of the Inspirational Consumer"

2004 a fost anul in care Kevin Roberts, Worldwide Creative Director Saatchi & Saatchi a lansat conceptul Lovemarks prin publicarea cartii cu acelasi nume in Statele Unite, Marea Britanie, Australia, Noua Zeelanda, Franta, Ungaria, India, Brazilia si Bulgaria. Kevin Roberts a sustinut de asemenea multiple prezentari in cadrul a numeroase companii, precum si in cadrul agentiilor Saatchi & Saatchi, impartasind lumii intregi faptul ca Lovemarks reprezinta viitorul de dincolo de marci. "Lovemarks sunt branduri foarte speciale, carismatice pe care oamenii le iubesc si le apara cu indarjire; produsele, serviciile si experienta creeaza legaturi emotionale de lunga durata cu consumatorii," spune Kevin Roberts. Fenomenul se va imprastia si mai departe, anul acesta, odata cu publicarea cartii Lovemarks, in tari ca: Danemarca, China, Israel, Japonia, Rusia, Italia, Romania, Spania si Suedia. Lovemarks este o idee de impact global, adecvata oricarei limbi si culturi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related