După succesul generat cu prima serie de cursanți, Formula4 dă startul sesiunii de training-uri de toamnă

După succesul generat cu prima serie de cursanți, Formula4 dă startul sesiunii de training-uri de toamnă

Formula4 continuă inițiativele de formare a experților în marketing online cu o nouă serie de training-uri care vor avea loc în toamna acestui an. La sesiunile din primăvară ale cursurilor Formula4  au participat peste 100 de specialiști în digital marketing care au avut drept obiective dezvoltarea competențelor în industrie și evoluția profesională în companiile și agențiile în care activează.

Piața locală este caracterizată printr-o nevoie stringentă de specializare în toate segmentele marketing-ului online atât în ceea ce privește principiile strategice, canalele de comunicare și promovare digitale cât și instrumentele tactice necesare în fiecare etapă a implementării. Dezvoltarea unui set complet de abilități în această industrie și execuția corectă a procesului dobândit poate facilita creșterea sustenabilă a rezultatelor campaniilor online cu procente cuprinse între 30% și 50%, susține Ciprian Susanu, Fondatorul Formula4.

Pentru a doua generație de specialiști pe care își propune să îi formeze, seria de cursuri de toamnă a Formula4 aduce informații mereu actualizate în funcție de dinamica domeniului, cu tactici-cheie care să genereze creșterea pieței locale și să formeze un număr din ce în ce mai mare de specialiști. Un alt obiectiv este reprezentat de consolidarea diviziei de cursuri corporate pentru companiile care necesită personalizarea conținutului training-urilor în funcție de domeniul de activitate. Pentru anul 2019, Formula4 își propune să completeze programa cu alte cursuri care să aprofundeze diferite segmente ale marketing-ului online și să crească numărul de traineri.

 

„În urma feedback-ului pozitiv primit în acest an în timpul primei serii de cursuri Formula4, am observat că cererea pentru training-uri specializate care să ajute profesioniștii în marketing să învețe cum să genereze ROI într-un mod eficient este în continuă creștere. Un semn pozitiv este reprezentat și de interesul brand-urilor mari pentru training-uri cu conținut personalizat în funcție de industrie și de obiectivele de creștere", spune Ciprian Susanu (Fondator Formula4).

 

Un element de noutate adus proiectului este reprezentat de Formula4 START, un program ce constă într-o serie de cinci e-mail-uri și două ore de material video concentrat format din 30 de videoclipuri pe teme de strategie, implementare, promovare și optimizare. Programul Formula4 START oferă principiile de bază ale unei strategii de marketing online ce sunt sunt ulterior aprofundate în training-urile Formula4.

Programa sesiunilor din toamnă a cursurilor este următoarea:

- Training de Strategie Social Media - 10 septembrie
- Training de Strategie de Facebook Ads - 24 septembrie
- Training de Implementare în Social Media - 3 octombrie
- Training de Implementare în Facebook Ads - 15 octombrie
- Training de Strategie de Google AdWords - 22 octombrie
- Training de Implementare Google AdWords - 5 noiembrie
- Training de Google Analytics - 12 noiembrie
- Training de Optimizare a rezultatelor - 19 noiembrie
- Training de Website Development - 26 noiembrie

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related