[Marcom 2022] Ciprian Susanu: Dacă ar fi să aleg un trend cu adevărat disruptive pentru 2022, acela e întregul potențial de aplicabilitate pe care blockchain și NFT-urile îl au în marketing

[Marcom 2022] Ciprian Susanu: Dacă ar fi să aleg un trend cu adevărat disruptive pentru 2022, acela e întregul potențial de aplicabilitate pe care blockchain și NFT-urile îl au în marketing

După aproape 17 ani în industrie si două crize economice, Ciprian Susanu, General Manager Dare Digital, nu se mai enervează și nici nu se mai încântă ușor. Rămâne, totuși, un optimist incurabil. E bucuros că digitalul crește, accelerat și de factorii pandemici, dar atrage atenția că adoptarea lui nu se face cu forța. 

Un element esențial de înțeles când vine vorba de marketing digital care să aducă rezultate este că el pornește din digitalizarea întregului business și din adoptarea și adaptarea la o cultură digitală a întregii organizații, spune Ciprian.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dare Digital

Dare Digital este agentia de comunicare digitala integrata cu un model de business inovator: nu avem angajati, ci un ecosistem de parteneri specializati in strategie de comunicare, creatie, design, tehnologie si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune



Branded


Related