V-am prins, vrăjitoarelor!

V-am prins, vrăjitoarelor!

Ah, de când ne doream să zicem asta într-un titlu. Ce să faci, avem și noi pe aici prin mansardă pitici care dansează. Și chiar dacă titlul nu este cel mai bun (cu siguranță), nu dă nicio informație despre ce se întâmplă în articol și este chiar irelevant, rămânem cu el. O singură chestie îi motivează alegerea: chiar este vorba despre vrăjitoare. Și ne cerem scuze în avans dacă se simt discriminate de el, dar așa era publicitatea la începuturi în România.

Săptămâna trecută, brandul Pinrose a anunțat lansarea unui “Starter Witch Kit” în magazinele Sephora în octombrie. Setul costa 42 de dolari și includea tot felul de obiecte vrăjitorești, cum ar fi cărți de tarot și cristale. Dar în urma criticilor din partea comunității wicca (mai multe despre wicca aici), compania a renunțat la lansarea acestui produs. Oamenii au spus că brandul trivializează religia celor care practică vrăjitoria, iar membrii acestei comunități au anunțat un boicot al tuturor produselor Sephora.

Discuție în care a intrat și Sza:

Noi doar ținem scorul aici la branduri versus consumatori. Momentan, brandurile par să aibă de recuperat teren în contextul sensibil la care se raportează.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related