IKEA Canada ne aduce partea a doua a faimosului spot cu veioza fara sentimente

IKEA Canada ne aduce partea a doua a faimosului spot cu veioza fara sentimente

Prin 2002, Crispin Porter + Bogusky faceau pentru Ikea una dintre cele mai misto reclame ale vremurilor. Spotul (regizat de Spike Jonze) te trece prin melancolie si regret, pentru ca apoi sa te scoata destul de brusc din acest melanj. In definitiv, lampile nu au sentimente.

Vestea buna pe care tocmai am descoperit-o este ca partea a doua a acelui spot tocmai a iesit. Ikea Canada este clientul, si se poate observa ca sensibilitatea nu a disparut deloc in astia 16 ani care au trecut.  

In plus, daca e sa facem analiza pe text, a aparut in opera autorului motivul reciclarii. Asta nu e deloc o nebunie, asa cum spune si actorul cu accent, din finalul adului realizat de catre cei de la Rethink Canada. Iar conform celor de la Adweek, noul spot vine in sustinerea platformei IKEA “Beautiful Possibilities”, care se concentreaza pe sustenabilitate si diversitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related