TELOM-R - Când ai vrea să fie ai tăi alături de tine?

TELOM-R - Când ai vrea să fie ai tăi alături de tine?

Armada și DVR Pharm ne vorbesc, în cea mai nouă campanie de comunicare, despre ceea ce se poate întâmpla atunci când uităm să ne îngrijim de sănătate.

Armada a dezvoltat campania de comunicare pentru TELOM-R, un supliment alimentar românesc, marca DVR Pharm, 100% natural, destinat funcționării normale a sistemului imunitar și sintezei normale de ADN.

 

„Campania DVR Pharm se axează pe două elemente esențiale. Primul și cel mai simplu exprimat este cel referitor la calitate, unul din avantajele brandului. Al doilea element se referă la un aspect emoțional puternic: dorința de a-i avea aproape și sănătoși pe cei dragi. Produsele din această campanie sunt destinate prevenției bolilor, dar servesc drept suport și celor care vor să depășească o afecțiune deja instalată. Se pune astfel în lumină faptul că natura și produsele pe care ea ni le pune la dispoziție sunt o modalitate foarte bună pentru a fi sănătoși, pentru a ne bucura de ființele dragi cât mai mult.” a declarat Tudor Ilie (Director General DVR Pharm).

 

Cu un mesaj pe cât de emoționant pe atât de actual, noua campanie vorbește despre o realitate a zilelor noastre: și anume, despre faptul că românii trec pe planul doi prevenția și grija pentru propria sănătate, fiind mai degrabă preocupați de sănătatea lor și a celor din jur, doar în momentul în care s-a instalat deja o afecțiune.

Execuția video a campaniei dezvoltă această temă, construind într-un scenariu în care ne putem identifica cu ușurință, povești de viață și ipostaze reale.

Dezvoltat sub formă de testimonial, spotul ne invită la o scurtă introspecție, la finalul căreia să ne aducem aminte cu toții că cel mai prețios lucru pe care îl avem este sănătatea noastră și a celor dragi. Din acest motiv este important să alegem produsele care chiar ne pot susține în această misiune, și să fim cât mai mult timp alături de oamenii care nu își pot imagina viața fără noi.  

 

 „În calupul publicitar aglomerat, ne-am dorit să venim cu o abordare diferită, emoționantă și relevantă pentru consumator, față de clasica abordare, problemă-soluție. Oamenii nu se gândesc la sănătatea personală decât în momentul în care își imaginează cum o boală gravă i-ar putea afecta pe cei din jurul lor. Nevoia de a ne îndeplini rolul de părinte sau bunic este una esențială și stă la baza multor decizii responsabile, mai ales față de cei din jur.”, a declarat Bogdan Obreja (Copywriter, Armada).

 

Campania a debutat la finalul lunii august și cuprinde execuții TV, online, print și radio pentru promovarea TELOM-R și o serie de execuții pentru promovarea suplimentelor Sunătoare + Magneziu, Calciu Vegetal și Natural Complex B, dezvoltate în același stil execuțional.

 

  

La dezvoltarea campaniei au contribuit:

Client: DVR Pharm  - Tudor Ilie, Valentina Mihalcea, Luiza Afenduli

Creație & strategie:  Armada – Bogdan Obreja, Bogdan Popescu, Loredana Saru, Felicia Bolboceanu

Media: Propaganda - Alexandra Postoaca, Georgiana Duta

Producție: regizor -  Vlad Oancea, DOP - Tudor Lucaciu, post producție – The Post Office

 

Despre DVR Pharm și misiunea companiei în susținerea sănătății prin produsele sale de calitate.

Misiunea DVR Pharm este de a oferi produse și informații care să conducă la prevenirea bolilor, la menținerea sau chiar la descoperirea unui mod de viață sănătos. DVR Pharm vrea să ridice standardele de eficiență în domeniul suplimentelor alimentare și, implicit, al plantelor medicinale, utilizând cele mai noi informații și descoperiri din domeniul biologiei, farmacognoziei și al medicinei. Produsele acestei firme se adresează deopotrivă adulților și copiilor, celor care vor să-și păstreze starea de sănătate și celor care vor să și-o redobândească. Pentru o acțiune atât de complexă, specialiștii DVR Pharm înțeleg că este necesară o abordare integrală, holistică. Mai exact, dincolo de corectarea și susținerea unor procese fiziologice, firma urmărește conceperea de produse care să ajute și la menținerea echilibrului emoțional. Nu în ultimul rând, se pune accentul pe aspectul de calitate al ingredientelor, care sunt selectate doar de la producători avizați, ținând cont de normele referitoare la igienă, trasabilitate, concentrație de principii active și puritate a fiecărui component.

Denumirea de TELOM-R provine de la terminațiile cromozomilor, numite telomeri, care au rolul de a proteja materialul genetic al celulei. Este un produs inovator, 100% românesc, fabricat la Brașov de către DVR Pharm. TELOM-R este destinat în principal imunității, refacerii și întineririi organismului, având la bază cele mai noi studii din domeniul geneticii și imunității.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related