Yves Rocher România ne reconectează cu natura, în noua campanie semnată Tuio

Yves Rocher România ne reconectează cu natura, în noua campanie semnată Tuio

Sub mesajul “Reconecteaza-te cu natura. Intoarce-te la tine”, Yves Rocher si Tuio au lansat un nou parfum - Mon Evidence, un produs realizat din ingrediente de origine naturala si sustenabile, in linie cu manifesto-ul brandului Yves Rocher.

Plecand de la numele parfumului, Mon Evidence, intreaga comunicare a campaniei s-a concentrat pe gasirea dovezilor ca natura ne poate inspira sa gasim noi pasiuni, job-uri sau chiar stiluri de viata prin care sa aducem mai mult bine si frumos in jurul nostru.

Asa a inceput colaborarea cu Atelier Bloom Bloom, Flori de Menta, Deer’s Photography si The Wedding House, care timp de o luna, au devenit ambasadoare Mon Evidence si modele de “bine si frumos”.

Fiecare a reusit, in lumea ei, sa reinterpreteze legatura sa cu natura intr-un mod autentic si surprinzator. Povestile lor sunt nenumarate, experienta de admirat, iar generozitatea cu care si-au dezvaluit secretele a creat o legatura reala cu cei care aleg brandul Yves Rocher.

  

“Pentru lansarea parfumului Mon Evidence, am stiut de la inceput ca vrem o campanie cat mai vizuala. Pentru ca dovezile de bine si frumos sunt mult mai convingatoare pe video. Dar si pentru ca atunci cand ai in jurul tau oameni care fac bine si nu e nevoie sa fabrici povesti de “advertising”, cred ca merita toata atentia. Iar asocierea unui brand cu povesti autentice nu poate fi decat in avantajul tuturor,” ne-a spus Ghica Popa (Creative Director, Tuio).

  

“Am decis sa realizam cate un interviu-documentar cu fiecare dintre invitate. Pentru ca mizam pe autenticitate, am lucrat cu fiecare in parte pentru a obtine un discurs care sa sune asa cum vorbesc ele cand sunt in largul lor. Cu alte cuvinte, am vrut sa nu fie nimic “de plastic” in aceasta campanie care are natura in centru. Asa am reusit sa construim in mod firesc pe beneficiile produsului si uitandu-ma la reactiile din online, cred ca a functionat foarte bine. Oamenii inca mai sunt miscati de campanii cu emotie si asta imi da o mare satisfactie,”, a completat Viorela Turcu (Senior Creative, Tuio). 

  

 

 “Am stiut ca ne trebuie o abordare inedita si credem ca am gasit-o. Am apreciat deschiderea clientului Yves Rocher Romania de a lucra cu oameni care nu sunt neaparat influenceri - desi ne-am obisnuit sa ii numim pe toti asa – ci mai degraba micro-influenceri, dar cu impact real pe zona lor. Alegerea noastra a venit in momentul in care am vazut produsul si i-am citit descrierea din brief. Invitatele din acest proiect reprezinta o categorie aparte: au preocupari clare, si-au gasit nisa si sunt bune in ceea ce fac. Dincolo de asta, au o abordare complet neconventionala, ceea ce e fantastic,” spune Ludwig Petre (Client Service Director, Tuio). 

 

„Ideea campaniei s-a potrivit perfect cu strategia Yves Rocher Romania, imbinand mesajul principal #ActBeautiful cu un set de KPIs importanti. In plus, comunicarea campaniei prin influenceri, desi nu sunt top KOL cu directia de comunicare a noului parfum Mon Evidence – reconectarea la natura, reconectare la sine. Iar rezultatele ne-au depasit asteptarile.” Daniela Savuica (Social Media & Brand Manager, Yves Rocher).

 

Dincolo de materialele video, campania “Reconecteaza-te cu natura. Intoarce-te la tine - #LiberateYRself” este sustinuta si de componente clasice ale comunicarii online. Pentru fiecare dintre ele a existat un photo-session dedicat, astfel incat fiecare postare din Social Media sa aiba acelasi look & feel si aceeasi calitate ca orice alt material din campanie.

Pe landing page-ul campaniei – MonEvidence.ro - userii le pot cunoaste mai bine pe ambasadoare, se pot exprima liber si pot lasa dovezile lor despre conectarea cu natura. Si ce-ar fi o lansare, fara un concurs? Asa ca tot acolo oricine se poate inscrie pentru a castiga premiile oferite de Yves Rocher Romania: un City break la Paris pentru doua persoane si zeci de seturi de produse Yves Rocher.

 

Echipele participante la proiect:

Tuio: Ludwig Petre - Client Service Director, Ghica Popa - Creative Director, Viorela Turcu - Senior Creative, Cristina Badea - Social Media Manager, Andrei Gingirov – Media Director, Cristian Codreanu - Art Director, Alex Zamfir - Junior Art Director. 

AV Production: Deer’s Photography  

Yves Rocher Romania: Andreea Ivan – Marketing Manager, Daniela Savuica – Social Media & Brand Manager, Cosmina Buga – Marketing & PR Specialist, Andreea Vorovenci – Retail Marketing Coordinator.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related