Campania electorală din SUA ia o întorsătură păroasă

Campania electorală din SUA ia o întorsătură păroasă

Doar pentru că sunt spoturi politice, nu e o obligatoriu să fie plictisitoare sau enervante. În SUA, pentru se ataca cum se cuvine, politicienii l-au adus în luptă pe Bigfoot. Acesta este însă meditativ, ironic și strategic. Reclama a fost adusă la lumina internetului de Dean Phillips, candidat independent la minte care vrea să reprezinte al treilea district din Minnesota în Congres. Chestie pe care a făcut-o până acum, timp de 9 ani, republicanul Erik Paulsen. 

Pe erikpaulsen.org/bigfoot, Phillips oferă și context pentru reclama în care îl ataca pe contracandidatul său, Erik Paulsen: ”L-am găsit pe Bigfoot. Dar nici măcar Bigfoot nu îl poate găsi pe Erik Paulsen”. Phillips se descrie ca antreprenor și marketer, a fost CEO la Phillips Distilling Company și partener la Talenti, o firmă de înghețată.

 Tot în întâmpinarea alegerilor din SUA au apărut și spoturile acestea care vorbesc despre controlul armelor. Nici ele nu sunt plictisitoare. Doar absurde și potrivite pentru lumea în care ne aflăm.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related