Cum îngrozești adolescenții? Cu ajutorul lui Darren Aronofsky

Cum îngrozești adolescenții? Cu ajutorul lui Darren Aronofsky

Cum îți convingi copilul să nu se apropie de droguri? Îl pui să se uite la Requiem for a Dream de la o vârstă cât mai fragedă. Cam așa glumesc părinții. Dar uite că nu sunt departe de adevăr. Cel mai nou spot din campania anti-tabaco, The Real Cost, realizată de FCB New York și FDA, se numește Epidemic și e făcut cu ajutorul lui Darren Aronofsky.

Reclama atrage atenția asupra pericolelor vapingului, care este foarte la modă printre adolescenți. 

”Dintr-o dată, vapingul a devenit o epidemie printe adolescenți. Misiunea noastră este aceea de a-i educa în legătură cu chimicalele periculoase pe care le inhalează”, spune Suzanne Santiago, FCB New York 

”Știam că e nevoie de ceva îndrăzneț și provocator și suntem încântați de ce a ieșit”, adaugă Gary Resch, FCB New York, executive creative director.

La Mother, cel mai recent film al Aronofsky, numit de unii și cel mai urât film al lui 2017, unii dintre spectatori au leșinat. Așa că pare regizorul perfect pentru îngrozit adolescenții. 

Darren Aronofscky a făcut și reclamele The Truth is Hard, pentru The New York Times:

În 2011, a făcut și reclamele acestea anti-droguri

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related