Mai ai 10 zile sa te inscrii la concursul online lansat de Crama Liliac, pentru noua eticheta  a gamei young.LILIAC

Mai ai 10 zile sa te inscrii la concursul online lansat de Crama Liliac, pentru noua eticheta  a gamei young.LILIAC

Crama Liliac este in plina desfasurare a concursului  de eticheta noua pentru sub brandul young.LILIAC. Anul acesta, concursul vine cu un concept nou - “Label The Unlabeled” – menit sa incurajeze depasirea limitelor creative. Provocarea lansata de crama LILIAC are ca obiectiv identificarea noii etichete pentru gama young.LILIAC, recolta 2018.

Concursul young.LILIAC, ajuns la cea de-a saptea editie, a devenit deja o traditie, fiind asteptat la fiecare inceput de toamna de cei care cunosc deja conceptul. Ideea proiectului este de a incuraja tinerii creativi sa-si imagineze eticheta pentru urmatorul an, pornind de la premisele brandului. Prin acest demers, echipa LILIAC isi propune sa sustina si sa incurajeze industria creativa, sa aiba curaj, sa se faca vazuti si sa experimenteze diverse proiecte in care isi pot evidentia talentul.  

In perioada 18 Septembrie – 18 Octombrie se desfasoara concursul, la care toti cei ce se identifica cu povestea young.LILIAC sunt invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa se inscrie pe site-ul: http://labeltheunlabeled.com.

Anul acesta, crama LILIAC a marit miza concursului si a pregatit 2 SUPER PREMII, premiul cel mare fiind in valoare de 1500 euro, la care se adauga si alte suprize, printre care si mult doritele vizite la crama, in Batos, judetul Mures.

Propunerea creativăștigatoare a editiei trecute îi aparține Monicăi Juganaru, o tânără extrem de talentată, studentă la Universitatea de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu. Noua etichetă prezinta perfect valorile brandului young.LILIAC. Urban, cool, nonconformist, liber, atribute regăsite în stilul de viață al generației tinere. Ideea Monicai a fost pe cat de simpla, pe atat de plina de simbolistica: oamenii, indiferent de sex, varsta sau rasa, se pot distra la fel de bine impreuna, pot forma un grup omogen si pot savura bautura preferata.

Vinul young.LILIAC este un veritabil curator de emoții și poate fi considerat un instrument de inițiere al tinerilor în lumea fascinantă a vinului, având însă grijă să nu-i dezamagească nici pe amatorii avizați.

 

young.LILIAC poate fi gasit în 3 cupaje răcoritoare:

young.LILIAC Fresh – produs dintr-un cupaj de Sauvignon Blanc & Muscat Ottonel.
Culoarea galben pai ce indică un vin tânăr cu arome intense de soc, ce indică strugurele principal, cu note de caprifoi pe un fond citric și ierbos. Gustul este proaspăt și ușor acidulat cu arome de mere delicious, lămâie, nectarine și lychee. Este un vin recomandat cu bucătaria mediteraneeană, bazată pe pește și fructe de mare. Alegerea perfectă pentru branzeturile proaspete sau maturate.

young.LILIAC Fruity – Fetească Alba & Fetească Regală.
Și în acest coupaj, culoarea galben pai indică un vin tânăr. Usor si proaspăt, vinul etaleaza arome de măr și lămâie verde, cu note de fructe tropicale și un post gust mineral. Este un vin proaspăt recomandat cu preparate din carne gătite în stil clasic sau asiatic, cu salate ușoare sau paște cu sos alb.

young.LILIAC LightRose - Feteasca Neagră
Culoarea delicată somon indică un vin rosé ușor. Ne întampină cu o culoare roz somon delicată si luminoasă. Nasul ne încântă cu o intensitate plăcută de muguri de flori și note de grapefruit roz, merițoare și frăguțe. Gustul este proaspăt și echilibrat, cu arome de fructe roșii.

 

Despre LILIAC
În zilele noastre, Liliac reînvie tradiţia seculară pe care Transilvania o are în viticultură. Peisajul secular şi tehnica modernă crează, pe cele 52 de hectare, o simbioză perfectă. Aici sunt create vinuri autohtone, ce cuceresc prin rafinament şi complexitate. Indiferent dacă sunt albe, roşii, roze sau irezistibil de dulci, de fiecare dată când deschidem o sticlă de Liliac, experienţe incredibile sunt pe punctul de a fi descoperite.

Astfel, în vinurile Liliac, pe lângă soiurile traditionale româneşti, culese cu multă migală şi dragoste, se regăseşte și un procent semnificativ de experienţă austriacă. Iar sub îndrumarea specialistului Rudolf Krizan, care a studiat ani de zile diversele aspectele ale producerii vinului, lucrarile din cadrul podgoriei, cât şi cele din cramă se ridică la cel mai înalt grad de profesionalism. Vorbim aşadar despre un consorţiu al pasionaților de vin, ce subliniază standardele ridicate ale vinului Liliac.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related