Crama Liliac dă startul celui mai cunoscut concurs de design al toamnei

Crama Liliac dă startul celui mai cunoscut concurs de design al toamnei

Crama Liliac este în plină desfășurare a concursului de design pentru gama young.LILIAC. Anul acesta, concursul “Label The Unlabeled“ își continuă misiunea de a provoaca imaginația și de a încuraja depășirea limitelor creative. Provocarea lansată de crama LILIAC are ca obiectiv identificarea noii etichete pentru gama young.LILIAC, recolta 2019.

Anul acesta, nu doar eticheta va avea o înfățișare nouă, ci și dopul sticlei, care va fi pus la dispoziția participanților pentru a fi personalizat. Prin acest demers, crama LILIAC își propune să susțină și să încurajeze pe toți cei pasionați din industria creativă, să se facă văzuți și să experimenteze diverse proiecte în care își pot evidenția talentul.

Concursul young.LILIAC, ajuns la cea de-a opta ediție, a devenit deja o tradiție, fiind așteptat la fiecare început de toamnă de cei care cunosc deja conceptul. Ideea proiectului este de a încuraja tinerii creativi să-și imagineze eticheta pentru următorul an, pornind de la premisele brandului.

În perioada 25 Septembrie – 21 Octombrie se desfășoară concursul, la care toți cei ce se identifica cu povestea young.LILIAC sunt invitați să dea frâu liber imaginației și să se înscrie pe site-ul: labeltheunlabeled.com.

Începând de anul trecut, crama LILIAC a mărit miza concursului și a pregătit 2 SUPER PREMII, premiul cel mare fiind în valoare de 1500 euro, la care se adaugă și alte suprize, printre care și mult doritele vizite la cramă, în Batoș, județul Mureș.

Propunerea câștigatoare a ediției trecute îi aparține Anei Bănică, o ilustratoare care pictează în goașă și hârtie. Noua etichetă are un stil urban, cool, nonconformist și liber, atribute regăsite în stilul de viață al generației tinere.

Conform cerințelor concursului, etichetele trebuie să respecte cele trei personalități young.LILIAC: FRUITY (fructat, jucăuș, cu arome de piersică), FRESH (energic, cu aciditate ridicată) și LIGHT ROSE (aciditate medie, arome de fructe roșii). Ghidată de aceste descrieri, Ana a desenat câte un personaj pentru fiecare tip de vin. O simplă ridicare din spânceană pe eticheta sortimentului FRESH este o trimitere la aciditatea vinului, iar cum etichetele sunt transparente, micuțele personaje par că zboară în jurul sticlei.

Vinul young.LILIAC este un veritabil curator de emoții și poate fi considerat un instrument de inițiere al tuturor celor ce se simt tineri în lumea fascinantă a vinului, având însă grijă să nu-i dezamagească nici pe amatorii avizați.

Vinul young.LILIAC poate fi găsit în 3 cupaje:

  • young.LILIAC Fresh – produs dintr-un coupaj de Sauvignon Blanc & Fetească Albă. Culoarea galben pai cu reflexii verzui indică un vin tânăr. În nas descoperim arome intense, complexe, că cele de piersic alb și lămâie, cât și florale, de salcâm și iris alb. Gustul este proaspăt vivace cu note citrice pe final.

  • young.LILIAC Fruity – Fetească Albă & Chardonnay & Sauvignon Blanc. Și în acest cupaj, culoarea galben păi indică un vin tânăr. Ușor și proaspăt, acesta se deschide cu arome fructate de ananas, mere, guava dar și florale, de salcâm și iasomie. Gustul este bine structurat, aciditate evidentă, textură cremoasă și un post gust lung.

  • young.LILIAC Light Rose – Pinot Noir & Merlot. Culoarea roz pal echilibrează perfect aromele placute și ușoare de trandafiri, rodii și mere roșii. Gustul este proaspăt și echilibrat, cu note fructate, aciditate expresivă și un post gust plăcut de portocale roșii.

În zilele noastre, Liliac reînvie tradiţia seculară pe care Transilvania o are în viticultură. Peisajul secular şi tehnică modernă crează, pe cele 52 de hectare, o simbioză perfectă. Aici sunt produse vinuri autohtone, ce cuceresc prin rafinament şi complexitate. Indiferent dacă sunt albe, roşii, roze sau irezistibil de dulci, de fiecare dată când deschidem o sticlă de Liliac, experienţe incredibile sunt pe punctul de a fi descoperite.

Astfel, în vinurile Liliac, pe lângă soiurile tradiționale româneşti, culese cu multă migălă şi dragoste, se regăseşte și un procent semnificativ de experienţă internațională. Vinurile Liliac sunt produse sub îndrumarea oenologului francez Laurent Dubreuil, care a studiat ani de zile diversele aspectele ale producerii vinului și care își aduce în prezent aportul pentru că lucrările din cadrul podgoriei, cât şi cele din cramă să se ridice la cel mai înalt grad de profesionalism. Vorbim aşadar despre un consorţiu al pasionaților de vin, ce subliniază standardele ridicate ale vinului Liliac.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related