LG şi INTERACTIONS îţi prezintă noile promoţii din agregatorul de campanii

LG şi INTERACTIONS îţi prezintă noile promoţii din agregatorul de campanii

Toamna asta, aproape orice produs LG vine cu un premiu garantat. Agregatorul de campanii LG, realizat cu susţinerea INTERACTIONS, s-a înnoit cu un nou val de promoţii la care poţi participa şi câştiga simultan mai multe premii în funcţie de produsele achiziţionate.

Astfel, campaniaLG.ro, platforma care a oferit deja sute de premii în promoţiile anterioare, menţine principiul de cross-sell între campanii şi în sezonul de toamnă. LG grupează 4 campanii în acelaşi loc, pentru o navigare uşoară şi o informare eficientă, astfel încât utilizatorul să aibă parte de o experienţă modulară.

În prezent, cele 4 promoţii comunică 2 modele de maşini de spălat, gama televizoarelor premium şi noul smartphone LG Q7, toate la pachet cu premii garantate, pe care le primeşti după înscrierea facturii.

Maşina de spălat LG promite haine şi spălate, şi uscate. Pentru a completa procesul de spălare, igienizare şi uscare, prima campanie îţi oferă şansa să câştigi un fier de călcat fără fir Tefal, perfect pentru hainele proaspăt curăţate.

Inovaţia maşinii de spălat Twin Wash constă în integrarea celui de-al doilea compartiment, ce poate funcţiona simultan cu cuva clasică. La achiziţionarea acestui model şi înscrierea facturii pe platformă, primeşti garantat un aspirator robot LG în valoare de 2200 lei.

Cele trei game de televizoare LG: UHD, SUPER UHD şi OLED redau culoarea intens şi vin la pachet cu serviciul premium de instalare + kitul de instalare, dar şi cu şansa săptămânală de a câştiga 2000 de euro prin tragere la sorţi.

Nu pierde nici oferta LG Q7. Acest smartphone nou lansat are un display de 5.5’’ şi o perspectivă largă de 18:9, pentru o imagine de ansamblu. Telefonul este completat de un cadou garantat - căşti premium bluetooth, atunci când este achiziţionat din magazinele Orange.

„Produsele LG maximizează plăcerea de a folosi tehnologia. Ne dorim să oferim premii care să completeze rolul produselor noastre şi să extindă experiența premium de utilizare. Ne-am ghidat după acest principiu pentru fiecare dintre campaniile de pe platforma noastră.” spune Octavian Pascu (Online Manager LG Electronics).

 

„4 campanii desfăşurate simultan îţi oferă posibilitatea să-ţi personalizezi experienţa pe platforma campaniaLG.ro. Nu este vorba doar de încântarea utilizatorului prin multitudinea alegerilor, dar şi de satisfacţia că indiferent ce produs LG ai achiziţionat, aproape de fiecare dată eşti recompensat pentru alegerea ta!”, explică Camelia Creţu (Account Manager INTERACTIONS).

 

Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă, regăsindu-se în fiecare din ultimii 5 ani pe unul dintre locurile fruntaşe în clasamentul Forbes "Top Agenţii Interactive din România".

În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, Kit Kat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.

Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related