[Crafted Outfit] Geometria bricolajului, desfasurata in cele doua inscrieri ale Deliei Gheorghe

[Crafted Outfit] Geometria bricolajului, desfasurata in cele doua inscrieri ale Deliei Gheorghe

Ne (re)cunoastem in continuare cu Delia Gheorghe, designer care nu e strain de competitiile TheCreator. Iar aceasta, cea mai recenta, a gasit-o inspirata. Ne-a vizitat cu doua inscrieri pe brieful crafted fashion, gandite in functie de nevoile consultantilor de vanzari Leroy Merlin (pe care le-am detaliat, apropo, aici si aici). 

Daca, in primul model, Delia a adaugat elemente grafice ilustrative pentru ideea de bricolaj, al doilea a plecat de la triunghiul logo-ului Leroy Merlin, care apare in diverse forme pe piesele vestimentare, inclusiv integrate in cusaturi. Si apropo de craft, ambele modele vin blindate cu: buzunare cu suporturi, clape, bride, broderii si cusaturi de intarire, pentru a usura activitatea de zi cu zi a echipelor de vanzari Leroy Merlin.

Cititi mai jos despre abordarea ei, iar daca vine inspiratia, stiti unde ne gasiti, pregatiti sa dam mai departe kitul de inscriere si semnaland cu spor deadline-ul competitiei, adica 2 decembrie

 

Despre Delia

Sunt absolventa a Facultatii de Arte Bucuresti, sectia design vestimentar, si lucrez in domeniul designului de peste 10 ani. Am inceput ca fashion designer, ca apoi sa schimb directia spre graphic design. Momentan sunt senior graphic designer la o agentie din Bucuresti.

Imi plac competitiile propuse de IQads, am mai participat de 2 ori, anul trecut, la competitiile Milka de Craciun si Nescafe Alegria.

 

De la brief la lucrari

Anul acesta am revenit cu 2 propuneri de uniforme practice, moderne, vesele, create special pentru nevoile echipei Leroy Merlin. Pentru crearea celor 2 tinute am imbinat functionalitatea cu elementele craft.

Uniformele propuse de mine merg pe utilitate (am adaugat buzunare practice - cu spatii pentru pix, creion si alte instrumente - clape si bride), materiale rezistente la uzura, croi lejer, finisaje, dar si detalii de pictura manuala sau broderie pe spatele produselor cu elemente de bricolaj, pentru a transmite mai bine misiunea brandului.

Cromatica folosita este in tonul logo-ului Leroy Merlin - alb, negru, verde - avand ca unitate de baza verdele, care apare inclusiv in detaliile de cusaturi, finisaje, broderie sau pictura. Culorile sunt distribuite diferit pe piese in ideea de protectie la uzura (am folosit negrul in zonele de uzura - guler, cotiere, interiorul glugii, mansete) si, in final, a obtinerii unui outfit unitar. 

In cadrul primului model, mi-am dorit sa transmit ideea de bricolaj, motiv pentru care care propus pe spatele tricoului si al hanoracului un print cu instrumente DIY, pozitionat in asa fel incat sa "sustina" logo-ul brandului.

A doua idee a plecat de la triunghiul din logo-ul Leroy Merlin, pe care l-am integrat atat prin taieturi si mici broderii de intarire a cusaturilor la buzunare, cat si in printul de pe spatele tricoului, hanoracului si al gecii.

Am conceput cele 4 piese, din punct de vedere al designului, dar si al culorilor, pentru a se potrivi in momentul in care sunt purtate impreuna.

 

Despre curentul DIY

Bricolajul si ideea de “Do It Yourself” cred ca a ajuns sa ne atraga pe fiecare dintre noi. Eu am interactionat cu ideea de mestesugarit prin crearea unor papusi din carpa cu chip pictat manual.

 

Catre jurati si catre public

Am incercat sa creez 2 uniforme vesele, creative (prin contrastul culorilor si detaliile de pictura sau broderie), dar si practice, punand accent pe functionalitate, calitatea tesaturilor, finisaje si rezistenta la uzura. Toate acestea pentru a sustine filosofia brandului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related