Povestea unui om simplu, cu nume de magazin

Povestea unui om simplu, cu nume de magazin

John Lewis este un bărbat din Virginia, tată a patru copii, ateu, social-liberal, predă computer science și nu este un magazin. Faptul că nu este un magazin a devenit atât de important, în ultimii ani, încât a simțit nevoia să scrie asta și în descrierea lui de pe Twitter. Pe Twitter, acolo unde, în fiecare noiembrie, este luat cu asalt: când va fi difuzat spotul? Despre ce e spotul anul ăsta? Ce surprize a pregătit? Etc. 

În ultimii ani, a început să își accepte soarta și să le răspundă cu răbdare, blândețe și ironie tuturor celor interesați de spotul John Lewis.

Dar anul acesta, a primit chiar el un spot, de la Twitter. 

Ei, acum s-a făcut ordine în Univers.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related