ABSOLUT lansează Global Creative Competition pentru prima oară în România și inspiră o nouă generație de creativi

ABSOLUT lansează Global Creative Competition pentru prima oară în România și inspiră o nouă generație de creativi

ABSOLUT lansează în premieră în România Global Creative Competition pentru a căuta următorul artist ABSOLUT! Competiția globală, desfășurată în 21 de țări, oferă inspirație și oportunitatea artiștilor locali de a surprinde printr-o creație vizuală spiritul ABSOLUT. Așadar, pentru a aplica la ABSOLUT Global Creative Competition, tot ce trebuie să faci este să înscrii o lucrare originală, inspirată de spiritul ABSOLUT pe site-ul competiției până pe 31 ianuarie 2019. Premiul global pus la bătaie constă în 20.000 euro și expunerea lucrării câștigătoare pe un imens ecran în Times Square sau în Piccadilly Circus.

Global Creative Competition a luat naștere din dorința de a curatoria cei mai expresivi artiști din lume pentru a identifica următorul artist colaborator ABSOLUT. Inițiativa vine ca o continuare firească a colaborării ABSOLUT din ultimele patru decenii cu peste 550 dintre cei mai creativi artiști de talie mondială. Anul acesta, Global Creative Competition ajunge în premieră și în România, oferind artiștilor locali șansa de a duce mai departe tradiția creațiilor ABSOLUT.

La nivel local, Global Creative Competition susține eforturile inițiate de 100Absolutartists.ro, prima platformă din România care promovează noul val de artiști din cinematografie, literatură, arte vizuale, design vestimentar și muzică, aducând în fața publicului 100 de artiști cu potențialul de a deveni nume de referință în domeniile artistice în care activează.

Destinată tuturor creativilor, competiția presupune realizarea unei creații vizuale pornind de la una dintre cele 5 credințe ABSOLUT, derivate din campania Create a Better Tomorrow, Tonight, și încărcarea ei pe ABSOLUT.com/ro/competition până pe data de 31 ianuarie 2019. Pentru că ABSOLUT crede într-o lume mai bună, în care progresul poate fi atins prin creativitate, își propune ca prin această competiție să pună în valoare talentul unei noi generații de creativi. Cum? Prin oferirea unei provocări creative inspirate de valorilor brandului, regăsite și pe website-ul competiției, ce va putea fi răsplătită cu 20.000 euro, expunerea lucrării pe un mare ecran din Times Square sau din Piccadilly Circus, precum și promovarea pe toate canalele digitale ABSOLUT.

În prima etapă a competiției, dintre toate lucrările înscrise din România, se va selecta un câștigător local, care se va califica apoi în competiția globală. Acesta va fi desemnat de către un juriu format din Bose Krishnamachari, artist, curator independent și președintele Kochi Biennale Foundation din India, Magda Radu, curator și co-fondator Salonul de Proiecte București, și Radu Moldovan-Petruț, Marketing Director Pernod Ricard România.

 

”Pentru că noi credem în puterea creativității de a ghida progresul, iar în România am lansat deja inițiativa 100absolutartists.ro, prin care dorim să susținem noul val de artiști locali, ne-am alăturat cu mare entuziasm competiției globale creative și abia așteptăm să vedem înscrierile artiștilor. Arta este parte integrantă din viața noastră, iar ABSOLUT sărbătorește modul în care creativitatea poate aduce schimbări concrete în lume. Tocmai de aceea, dorim să oferim oportunitatea artiștilor cu potențial din România să strălucească alături de artiști deja consacrați care și-au găsit inspirația în ABSOLUT.”, a adaugat Radu Moldovan-Petruț (Marketing Director Pernod Ricard România). 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related